فرمانده سپاه رفسنجان خبر داد:

حضور گروه های جهادی رفسنجان برای ساخت حمیدیه خوزستان

  • شناسه خبر: 48746
حضور گروه های جهادی رفسنجان برای ساخت حمیدیه خوزستان

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: رفسنجان معین دو روستا در منطقه حمیدیه است که منازل سیل زدگان را مرمت و بازسازی کند.

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: رفسنجان معین دو روستا در منطقه حمیدیه است که منازل سیل زدگان را مرمت و بازسازی کند.

به گزارش “روراستی” سرهنگ شاهرخی اظهار داشت: نیروهای جهادی رفسنجان در دو روستا در ۲۵ و ۲۸ کیلومتری شهرستان حمیدیه استان خوزستان در ساخت منازل سیل زدگان مشارکت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان ادامه داد: در هر روستا حدود ۵۰ خانه است که بین شهرستان های استان کرمان تقسیم شده بخشی  از این خانه ها تعمیری و بخشی ساخت و ساز نیاز دارند که برای کمیته امداد و بهزیستی خدمت می کنیم.

وی با بیان اینکه رفسنجان معین این منطقه است و شهرستان های بافت، ارزوئیه و راور به عنوان پشتیبان هستند ، افزود: کار ما در اینجا حدود چهارماه طول می کشد قبل از زمستان خانه ها را باید تحویل دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان از حضور گروه حوزه امام حسن(ع)فردوسیه آزادگان با نیروهای جهادی خبر داد و ادامه داد: سایر حوزه ها هم مشارکت دارند و هر گروه به مدت ۱۵ ر در منطقه حضور دارد.

وی در خصوص قیمت تمام شده برای هر خانه عنوان کرد: ۱۰۰ میلیون تا ۱۲۰ میلیون تومان هزینه ساخت هر منزل مسکونی است ضمن اینکه کارهایی که نیاز داشتیم از جمله آرموتوربندی و … را خودمان انجام دادیم که صرفه جویی شود.

شاهرخی در پایان طی توضیحاتی تأکید کرد: همچنان نیازمند حمایت مردم هستیم تا بتوانیم خانه های مردم سیل زده ای که غم از دست دادن کشاورزی شان به طور ۱۰۰ درصد را در دل دارند را هم کمی تسکین دهیم تمام زندگی این هموطنان مان را آب برده که می طلبد برای کمک به این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نشود.

برچسب ها:
حمیدیه رفسنجان سپاه سیل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :