مدیرعامل خیریه کوثر عنوان کرد:

توزیع ۹۵۰ سری جهیزیه به دختران نیازمند

  • شناسه خبر: 48814
توزیع ۹۵۰ سری جهیزیه به دختران نیازمند

مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان گفت: از ابتدای راه اندازی خیریه تاکنون بیش از ۹۵۰ سری جهیزیه به دختران نیازمند اهدا شده است.

مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان گفت: از ابتدای راه اندازی خیریه تاکنون بیش از ۹۵۰ سری جهیزیه به دختران نیازمند اهدا شده است.

به گزارش “روراستی” محسن اسماعیلی در حاشیه اختتامیه بازارچه و جشنواره خیریه کوثر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مؤسسه از سال ۱۳۹۰ با هدف تأمین جهیزیه دختران نیازمند در رفسنجان شکل گرفت و تا کنون نیز بیش از ۹۵۰ جهیزیه تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر عامل خیریه کوثر رفسنجان ادامه داد: نیازمندانی که مراجعه می کنند پس از نام نویسی تحقیقاتی با حفظ عزت و کرامت از این خانواده ها توسط تیم مورد اعتماد خیریه انجام می شود و نیازمندان واقعی به حمایت های لازم می رسند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۴۰ کمک هزینه جهیزیه به نیازمندان اهدا شد؛ بیان کرد: علاوه بر تأمین جهیزیه دختران نیازمندی که سرپرست ندارند یا بدسرپرست هستند، صندوقی داریم که خیرین کمک های نقدی خود را به آن واریز می کنند که از طریق آن تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان اعطا می شود.

اسماعلی خاطرنشان کرد: از ابتدای تأسیس این مؤسسه تاکنون ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از یک میلیون تا سقف ۵ میلیون تومان بدون کارمزد به متقاضیان نیازمند ارائه شده است؛ در کنار این امر خداپسندانه، توزیع غذای گرم بین نیازمندان را داریم که به علت ناتوانی و بیماری برای آنها غذای گرم تهیه می شود.

 

برچسب ها:
جهیزیه خیریه کوثر رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :