برای مددجویان کمیته امداد

۶۰۰ نیروگاه در رفسنجان وارد مدار می‌شود

  • شناسه خبر: 49204
۶۰۰ نیروگاه در رفسنجان وارد مدار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ نیروگاه خورشیدی ۵۰ کیلووات برای مددجویان در رفسنجان وارد مدار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ نیروگاه خورشیدی ۵۰ کیلووات برای مددجویان در رفسنجان وارد مدار می‌شود.

به گزارش “روراستی” یحیی صادقی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: دستگاهها در جهت گره‌گشایی از خانواده‌های مددجو کارهای اساسی کنند وجود چهار هزار مددجو زیبنده رفسنجان نیست.

وی بیان داشت: با وجود ظرفیت‌هایی که در رفسنجان وجود دارد از جمله املاک رفیعی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان می‌توانیم رفسنجان را به عنوان شهری بدون مددجو معرفی کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۱۷ درصد جذب اعتبارات تبصره ۱۶ توسط کمیته امداد استان صورت گرفته ادامه داد: ایجاد شغل در مناطق محروم برای محرومان کار سختی است اما این اتفاق در استان کرمان افتاد.

وی خاطرنشان کرد: برای شهرستان رفسنجان برنامه ویژه داریم یکی از اقدامات پیش رو این است که تا پایان سال ۶۰۰ نیروگاه ۵ کیلووات برای مددجویان این شهرستان وارد مدار می شود در استان کرمان تاکنون ۷۲۰ نیروگاه وارد مدار شده است.

صادقی با اشاره به سوددهی نیروگاه‌ها آن را هم در اقتصاد مقاومتی و هم تولید ملی مهم دانست و افزود: دولت تضمین ۲۰ ساله داده که برق را خریداری کند.

وی بیان کرد: در کمیته امداد وارد هیچ حواشی نمی‌شویم و خدمت به محرومان مد نظر ماست سال ۹۷ استان کرمان به عنوان نمونه در ایجاد بیشترین اشتغال معرفی شد.

در پایان این نشست حسین فداکار داورانی به عنوان رئیس کمیته امداد رفسنجان معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان کمیته امداد مددجو نیروگاه خورشیدی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :