به همت هیأت ورزش همگانی صورت می گیرد

رفسنجان در تدارک یک رویداد بزرگ ورزشی

  • شناسه خبر: 49333
رفسنجان در تدارک یک رویداد بزرگ ورزشی

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در رفسنجان برگزار می‌شود.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در رفسنجان برگزار می‌شود.

به گزارش “روراستی” همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به همت هیأت ورزش همگانی شهرستان صبح جمعه هشتم شهریورماه برگزار می‌شود و همه شهر به نوعی درگیر برگزاری این رویداد بزرگ هستند.

محسن کریمی رئیس هیأت ورزش همگانی شهرستان رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش از محل میدان علی‌بن ابیطالب(ع) به سمت میدان شهدا برگزار و به چهارراه شهدا منتهی خواهد شد.

وی بیان داشت: آغاز همایش ساعت ۷ صبح بوده و ساعت ۸ پخش سراسری از شبکه سوم سیما و استانی این برنامه از تلویزیون صورت خواهد گرفت در حاشیه همایش اغلب ورزش‌های بومی و محلی اجرا می‌شود و هیأت‌های ورزشی کف خیابان ورزش خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان رفسنجان از ویژگی‌های این همایش به حضور تمام ورزشکاران برای معرفی ورزش شهرستان اشاره کرد و افزود: تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرمان که در کشور مقام آوردند، تجلیل از نخبگان فرهنگی و خانواده شهدا از برنامه‌های جانبی این همایش خواهد بود.

وی از برپایی غرفه‌های صنایع دستی و تولیدات سنتی شهرستان در جنب جایگاه همایش خبر داد و پرواز کایت و پاراگلایدر همراه با گلباران بر سر شرکت‌کنندگان را یادآور شد که می‌تواند فضایی مفرح و شاد به وجود بیاورد.

کریمی خاطرنشان کرد: تا کنون استقبال از این همایش خیلی خوب بوده و بیش از ۱۰هزار کارت شرکت در قرعه‌کشی مسابقه عرضه شده که به عنوان بلیت تلقی می‌شود و عرضه آن کاملا رایگان است.

یک دستگاه پراید صفر در انتظار نفر اول

اما یک دستگاه خودرو پراید جایزه اصلی این مسابقه است که انگیزه‌ها را برای شرکت در این همایش بیشتر کرده؛ کریمی با اشاره به این موضوع عنوان کرد: یک هزار جایزه از جمله دوچرخه، لوازم خانگی، البسه ورزشی، دستگاه تست قند و فشار خون و…از جمله جوایز این همایش است که در کنار خودرو که به فرد خوش‌شانس اهدا می‌شود به سایر کسانی که در قرعه‌کشی شرکت می‌کنند، اهدا خواهد شد.

رئیس هیأت ورزش همگانی شهرستان رفسنجان حضور شخص صاحب کارت قرعه‌کشی همراه با کارت شناسایی معتبر را از ملزومات اهدای جایزه در صورت برنده‌شدن عنوان کرد و گفت: عرضه کارت‌های قرعه‌کشی تا روز همایش ادامه خواهد داشت.

حضور مسئولان ورزشی کشوری و استانی به عنوان میهمان این همایش از دیگر نکات حائز اهمیت است که کریمی به آن اشاره کرد همچنین پذیرایی موکب خاتم‌الانبیاء(ص) با شربت از شرکت‌کنندگان در بین راه و همکاری ادارات از دیگر نکاتی بود که مطرح شد.

وی در ادامه تأکید کرد: برگزاری این همایش بزرگ بدون نگاه سیاسی و بهره‌برداری سیاسی بوده هیچ یک از اشخاص سیاسی خاص برای همایش دعوت نشده‌اند و تنها مشارکت مردم را در این راستا طلبیدیم که اگر نباشد همایش معنا ندارد.

کریمی متذکر شد: هدف اصلی ما  گسترش فرهنگ ورزش در شهر بوده که مردم با ورزش‌های عمومی و خیابانی آشنا شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پیاده روی خانوادگی رفسنجان وش همگانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :