استاد دانشگاه:

مدیران فرهنگی واداده از جبهه مقابل الگو می‌گیرند

  • شناسه خبر: 49517
مدیران فرهنگی واداده از جبهه مقابل الگو می‌گیرند

استاد دانشگاه گفت: مادامی که مغز مدیران فرهنگی واداده باشد، از جبهه مقابل الگوبرداری می‌کنند.

استاد دانشگاه گفت: مادامی که مغز مدیران فرهنگی واداده باشد، از جبهه مقابل الگوبرداری می‌کنند.

به گزارش “روراستی” اولین پرسمان عفاف و حجاب به همت معاونت فرهنگ شهرداری و فرهنگسرای جوان این شهر در سالن اجتماعات نظام مهندسی برگزار شد.

مصطفی هادوی‌نژاد با اشاره به اینکه بحث عفاف و حجاب زوایای متعدد دارد اما در روزگار ما به بحث سیاسی تبدیل شده، اظهار داشت: حجاب در کشور ما فقط یک مسأله ساده فرهنگی نیست و چرا چنین شده است محل درنگ دارد.

معاون اسبق فرهنگی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با اشاره به اینکه دشمن پول هزینه می‌کند تا در جامعه عفاف‌زدایی و حجاب‌زدایی شود،ادامه داد: افرادی مثل مسیح علی‌نژاد را برای این کار اجیر می‌کند تا در سطح جامعه با رفتار خود به این امر بپردازد.

وی بیان داشت: زن حس زیبا‌شناختی فطری دارد و اسلام می‌گوید این زیبایی باید دیده شود اما کادره باشد بدین معنا که به این حس ارج نهاده شود.

این استاد دانشگاه افزود: برای دخترانی که مباحث مقایسه‌ای در خصوص وضع پوشش مادر خود با مادر دوستان‌شان دارند و وضع پوشش بدون چادر را می‌پسندند بایستی جایگزین مادرانه داشت در محافل زنانه بهترین لباس رابرای او انتخاب کرد و زیبایی‌اش را دائم تحسین کرد مادامی که حیای درونی دختر و طبیعتش دست نخورده و از دست نرفته همه چیز را می‌پذیرد در واقع حیاء باطن خیلی خوب کار می‌کند و در گذر زمان بایستی آن را حفظ کرد.

وی اضافه کرد: هرچه همراهان ما عفیف‌تر باشند دختران ما ناخودآگاه اینگونه تربیت می‌شوند و عکس آن هم همینگونه است.

هادوی‌نژاد خاطرنشان کرد: جریان سلبریتی‌ها در رسانه الگوهایی برای جوامع هدف شده‌اند قدرت رسانه خیلی بالاست و به شدت اثرگذار است و این دوگانگی قطعا به نظام لطمه می‌زند.

وی اذعان کرد: هوشمندی مدیریتی مدیران فرهنگی طی این سال‌ها مشاهده نشده و نتوانستند الگوی اصلی را معرفی کنند.

هادوی‌نژاد درادامه مباحث خود به برنامه عصر جدید اشاره کرد و آن را به لحاظ مردمی‌بودن و ایجاد هیجان موفق دانست که توانسته شبکه‌های معاند را سرجای خود بنشاند و گفت: اگر اسلام و مسلمان‌بودن خودمان را باور کنیم از ولنگاری فرهنگی فاصله می‌گیریم.

وی اظهار کرد: مادامی که مقهور جبهه فرهنگی مقابل باشیم باید از آن‌ها الگو بگیریم و یا شکست را باور کنیم و بگوییم ابزار و تکنولوژی دست آن‌هاست.

این استاد دانشگاه همچنین اذعان کرد: اگر مغز مدیر فرهنگی واداده باشد الگوبرداری می‌کند و در معرکه فرهنگی باید ببازیم و تلفات‌مان فرزندان‌مان خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پرسمان حجاب و عفاف رفسنجان فرهنگ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :