رئیس تبلیغات اسلامی رفسنجان:

رسالت اصلی زن « مادری» است

  • شناسه خبر: 49632
رسالت اصلی زن « مادری» است

رئیس تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: زن شاهرگ اصلی هر خانواده است که اگر از رسالت اصلی مادری جدا شود بی‌هویت خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: زن شاهرگ اصلی هر خانواده است که اگر از رسالت اصلی مادری جدا شود بی‌هویت خواهد شد.

به گزارش “روراستی” حسین حسنی عصر امروز در آیین اختتامیه ششمین مسابقه حفظ قرآن مجتمع مس رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) با اشاره به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) در صحرای تف‌دیده کربلا و اینکه خیلی‌ها ین ندا را شنیدند اما چه کسانی به آن عمل کردند، اظهار داشت : آن‌چه در تاریخ ثبت شد تمیزدادن حق از باطل بود و کسانی که پاسخ مثبت دادند و به یاری امام زمان شتافتند در تاریخ ثبت شدند.

وی بیان داشت: در این برهه زمانی اینکه فرزندان و خانواده‌ها را تشویق کنیم سر سفره قرآن بنشینند همان پاسخ مثبت به ندای امام‌مان در کارزار مبارزه حق و باطل است و باید افتخار کرد که سر سفره قرآن نشستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با بیان اینکه هر چه در راه قرآن رای بچه‌هایمان سرمایه‌گذاری کنیم کم است، افزود: دشمنان امروز برای براندازی خانواده‌ها برنامه‌ریزی کردند دشمن از استقامت ایرانی به ستوه آمده اگر بر ما مسلط شود می‌خواهد دو بال سرخ و سبز عاشورا و شهادت‌طلبی را بگیرد.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد مردم از مجالس و محافل امام حسین(ع) بهره نگیرند و هدف و فلسفه اصلی قیام عاشورا را فراموش کنند و فرهنگ مهدویت را از ملت شیعه و مسلمان بگیرد.

حسنی زن را شاهرگ اصلی هر خانواده دانست که اگر از رسالت اصلی مادری جدا شود بی‌هویت خواهد شد و اضافه کرد: زن بی‌هویت خانواده را متزلزل می‌کند و دشمن به هدف خود می‌رسد بنابراین تکلیف ما بهره‌مندی از سفره بابرکت قرآن است تا دشمن را زمین‌گیر کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تبلیغات اسلامی رفسنجان خانواده رفسنجان مادر مسابقات قرآن مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :