شهردار رفسنجان:

هیچ قدرتی نمی تواند نام شهید را حذف کند

  • شناسه خبر: 50078
هیچ قدرتی نمی تواند نام شهید را حذف کند

شهردار رفسنجان گفت: هیچ کس با هیچ قدرتی نمی تواند اسم شهید را از این مملکت حذف کند.

شهردار رفسنجان گفت: هیچ کس با هیچ قدرتی نمی تواند اسم شهید را از این مملکت حذف کند.

به گزارش “روراستی” عظیمی زاده در خصوص حذف نام شهید از برخی تابلوها در شهر اظهار داشت: من اصلا در جریان نیستم و فکر کردم تغییر برای دوره قبل است.

وی با ذکر این سؤال که مگر شهید حذف شدنی است، ادامه داد: صحبت شهید آوینی را که گفت « پندار ما این است که شهدا رفته اند و ما مانده ایم، اما درستش این است که زمان ما را با خود برده و شهدا ماندند» را نباید فراموش کنیم.

شهردار رفسنجان بیان داشت: هیچ کس با هیچ قدرتی نمی تواند اسم شهید را در این مملکت حذف کند و از اسلام بردارد نه در شهرداری رفسنجان کسی این قدرت را دارد نه هیچ جای دیگر در این مملکت و این بحث، بحث غلطی است که بخواهیم راجع به آن صحبت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در رفسنجان میدان شهید میرافضلی، شهید میرزابیگی و شهیدان حسینی را ساماندهی کردیم و در خیلی کوچه ها و خیابان ها نام شهدا را برجسته کردیم ممکن است اشتباهی سهوی در خصوص حذف نام شهید از میدان سردار امینی صورت گرفته باشد که قبل از مطرح کردن آقایان، دستور اصلاح دادیم.

عظیمی زاده در ادامه از برپایی نمایشگاه عکس در سطح شهر در چهار بنر بزرگ در هفته دفاع مقدس یاد کرد و عنوان داشت: عکس ۹۴۰ شهید این شهرستان را در نقاط مختلف شهر جلوی چشم شهروندان قرار می دهیم.

وی با این توضیح که مطرح کردن این موضوعات بسیار خوب است که جلوی هر گونه نگرش غلط راجع به شهدا گرفته شود، اما نباید با این خطای سهوی کسی را متهم کرد، افزود: به هیچ وجه جای ایجاد تنش در شهری مثل رفسنجان نیست ما برای شهدا، بازماندگان دفاع مقدس، آزادگان و جانبازان احترام قائلیم و قرار نیست یک تابلو خدمات و احترام به شهدا را زیر سؤال ببرد.

شهردار رفسنجان از اصلاح تابلوهای کوچه و خیابان هایی که نام شهید از آن حذف شده خبر داد و گفت: نام شهید همراه با عکس به تابلوهای مربوطه برمی گردد.

وی اذعان کرد: اینکه مطرح می شود حرکت هدایت شده ای بوده به هیچ وجه اینگونه هماهنگی با ما نشده است و اطمینان می دهم که هرجا چنین اشتباهی شده اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان شهردار شهید نمایشگاه عکس شهدا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :