مدیر مجتمع مس سرچشمه خبر داد:

برگزاری سالانه رویداد استارت آپ در سرچشمه

  • شناسه خبر: 50222
برگزاری سالانه رویداد استارت آپ در سرچشمه

مدیر محتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: مجتمع مس سرچشمه به عنوان پایتخت استارت آپ ویکند در حوزه صنعت و معدن خواهد شد و هر سال این رویداد را برگزار می کند.

مدیر محتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: مجتمع مس سرچشمه به عنوان پایتخت استارت آپ ویکند در حوزه صنعت و معدن خواهد شد و هر سال این رویداد را برگزار می کند.

به گزارش “روراستی” عصر امروز اختتامیه اولین استارت آپ ویکند ایمنی با محوریت تکنولوژی های هوشمند در مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.
حسین احمدی در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای صنعت مس اظهار داشت: ۲۴ شهید در صنعت مس داریم که هم در سنگر صنعت و هم در دفاع از مملکت جهاد کردند و همه عظمت شرکت مرهون تلاش های این شهداست.
مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اشاره به رویداد استارت آپ ویکند تصریح کرد: مجتمع مس سرچشمه به عنوان پایتخت استارت آپ در حوزه صنعت و معدن هر سال این رویداد را برگزار می کند و به صورت جدی از افکار نو و خلاق همگام با تکنولوژی های جدید حمایت می کنیم.
وی تصریح کرد: با رویکردی که شرکت ایجاد کرده روزهای خوبی را در صنعت مس خواهیم داشت و این رویداد را محدود به HSE نخواهیم کرد و در همه حوزه ها حتی حوزه فروش و بازاریابی از این روش ها استفاده می کنیم تا مقام صنعتی و تولیدی شرکت را بالا ببریم.
۱۴ ایده به مرحله رای گیری راه یافتند/ ۳ ایده برتر انتخاب می شود
مصطفی زیدآبادی مدیر امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با ارائه گزارشی از طرح ها و ایده ها در اولین رویداد استارت آپ ویکند اظهار کرد: ۱۴ ایده تیم سازی و پرداخته شده و ارائه می شود و بر اساس رای گیری سه ایده برتر انتخاب می شود که اجرایی و تبدیل به محصول خواهد شد.
مدیر امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به چند عنوان از این ایده ها اشاره کرد و بیان کرد: پیش بینی احتمال ریزش پله ها و نصب سنسورها، اپلیکیشن جلوگیری از تصادف ماشین آلات، مچ بندهای هوشمند ایمنی، طراحی نقشه های خطر کارخانجات مختلف، سامانه مدیریت بحران، باشگاه شناخت خطرات محیطی که در فضای مجازی فعالیت می کند و ‌… از جمله این ایده ها هستند که به رای گیری گذاشته می شود.
وی در ادامه هفتم مهرماه را گرامی داشت و با بیان اینکه آتش نشانان زحمات زیادی می کشند، گفت: تقدیری از آتش نشانان انجام می شود.

لزوم حرکت صنایع معدنی کشور به سمت استارت آپ ها
حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این آیین ضمن ارسال پیام تشکر مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بابت رویداد استارت آپ ویکند ایمنی این رویداد را حرکتی ارزنده و مثبت دانست که توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان انجام شده است.
وی بیان کرد: امیدواریم این ایده ها منجر به اجرا شود و جاهایی که صنعتی و معدنی است استفاده شود و این حرکت آغازگر این باشد که شاهد استارت آپ های گوناگون در تمام معادن و صنایع معدنی کشور باشیم و مس آغازگر این حرکت بوده که قابل تقدیر است.
وی تصریح کرد: پیشنهاد ما و مدیرعامل گسترش این حرکت در حوزه معدن و صنایع معدنی که در آینده روی آن برنامه ریزی خواهند کرد، است.
انتهای پیام/

برچسب ها:
استارت آپ ایده رفسنجان سرچشمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :