با 1.2 میلیارد تومان

ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۶ رفسنجان کلنگ‌زنی شد

  • شناسه خبر: 50262
ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۶ رفسنجان کلنگ‌زنی شد

ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۶ شهر رفسنجان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۶ شهر رفسنجان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش “روراستی” علی رمضانی‌نژاد با تبریک ۷ مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار داشت: ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۶ مناطق رحمت‌آباد، جعفرآباد و ماهونک را پوشش می‌دهد چون بعد مسافت این مناطق تا بقیه ایستگاه‌ها تقریبا زیاد بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رفسنجان با اشاره به عملکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رفسنجان از مهرماه سال گذشته تا کنون توضیح داد: سه دستگاه خودرو، دو دستگاه اطفای حریق و دو دستگاه موتورسیکلت امداد و نجات به مجموعه آتش‌نشانی اضافه شده و بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات خریداری شده و به سازمان تزریق شده است.

وی بیان داشت: مردم قبلا  گله‌مند بودند که خودروها به محل حادثه دیر می‌رسند بنابراین روی خودروها دوربین نصب کردیم و همزمان که اعزام می‌شوند هم از بیرون هم داخل فیلمبرداری می‌شود ضبط مکالمات نیز از سال گذشته بروزرسانی شده و زمان و مکالمه هرگونه تماس با آتش‌نشانی ضبط می‌شود و مکان حادثه هم توسط جی پی اس ثبت می‌شود.

محمدرضا عظیمی‌زاده شهردار رفسنجان با تقدیر از آتش‌نشان به عنوان کسانی که بی‌منت زحمت می‌کشند تا موجب آرامش خاطر شهروندان شود، اظهار کرد: بحث شهر امن از مباحث ارزشمندی بود که در تمام ابعاد به آن می‌پردازیم شهر باید از نظر امنیت روانی، اجتماعی، ترافیکی، فرهنگی و..امنیت داشته باشد و زمانی که شهروند احساس امنیت کرد شهر می‌تواند برای گردشگر هم احساس امنیت به وجود آورد.

ضرروت آشنا بودن آتش‌نشانان با آخرین دستاوردهای آتش‌نشانی

وی بیان کرد: امنیت جانی شهروندان در برابر حوادث و سوانح لازم است و مجموعه آتش‌نشانی به عنوان مجموعه امنیت‌ساز باید مجهز و نیروهای آماده و ماشین‌آلات بروز داشته باشد و اگر نقایصی وجود دارد باید برطرف شود.

شهردار رفسنجان ادامه داد: با توجه به اینکه هر ایستگاه شعاع عملیاتی دارد لازم بود تعداد ایستگاه‌ها بیشتر شود سال گذشته ایستگاه شماره ۵ ظرف مدت پنج ماه ساخته شد و در مدار خدمت‌رسانی قرار گرفت ایستگاه شماره ۶ هم تا پایان سال ساخته و تجهیز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای ایستگاه هفتم هم مطالعه شده، افزود: شهرداری علاوه  محدوده داخل شهر، روستاها و بخش‌های بیرونی شهر، جاده و صنایع و حتی شهرهای همجوار را هم خدمات می‌دهد.

عظیمی‌زاده تأکید کرد: آتش‌نشانان باید با آموزش‌های روز بروز باشند و با آخرین دستاوردهای آتش‌نشانی آشنا باشند ما هم برای عزیزان آتش‌نشان خدمات رفاهی در قالب بودجه شهرداری دیدیم .

محمد فتحی عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان موفقیت کارهای عمرانی را منوط به کارهای فرهنگی اجتماعی دانست و گفت: اگر برای مسائل فرهنگی اجتماعی کار نشود زیرساخت‌هایی که ایجاد شده آسیب می‌بیند.

وی بیان کرد: بودجه سال گذشته شهرداری ۱۸۰ میلیارد تومان بوده که در تمام بخش‌ها دیده شده و تمام نقاط شهر در نظر گرفته شده همه نقاط شهر همزمان کار انجام می‌شود به نوعی رفسنجان به یک کارگاه ساختمانی تبدیل شده و حجم کاری در این دوره بی‌نظیر است.

عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان تصریح کرد: سال ۹۸ دو، سه پروژه خیلی خوب شامل خیابان ارجمندی، خیابان انقلاب  و بلوار امام رضا(ع) استارت خورده و در دو سال باقیمانده شورا در بزرگراه خلیج فارس روگذر خوبی توسط مشاور دیده شده است که احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آتش نشانی ایستگاه شماره 6 رفسنجان کلنگ زنی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :