فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری اعضای یک باند سابقه‌دار و حرفه‌ای که از اهالی استانی دیگر بودند در این شهرستان خبر داد و گفت: برابر بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد روی گوشی یکی از سارقان در مدت پنج ماه یک‌هزارو ۶۲۱ سیم‌کارت فعال شده است.

به گزارش “روراستی” محمدرضا ایران‌نژاد اظهار داشت: در پی وقوع چهار فقره سرقت منزل در یکی از خیابان‌های این شهرستان بلافاصله محدوده‌های وقوع سرقت تحت پوشش گشت‌های محسوس و نامحسوس قرار گرفت که خوشبختانه با اطلاعاتی که مردم در اختیار پلیس قرار دادند محل اختفای سارقان مشخص شد.

فرمانده انتظامی سیرجان افزود: در ادامه تیم گشت نامحسوس دو نفر را هنگام پرسه‌زنی با خودروی پراید دستگیر و از خودروی آنها چهار عدد کیف و مقدار زیادی طلا پیدا کردند که با اقدامات پلیسی چند نفر دیگر مرتبط با این دو نفر  شناسایی و دستگیر شدند و یک خودرو از آنها توقیف شد.

وی گفت: در ادامه نیز چند نفر از افراد مرتبط با این سارقان که در شهرستان شهربابک مخفی شده بودند به دام قانون افتادند و در مجموع هشت نفر که همگی اهل یکی از استان‌های غربی کشور بودند، دستگیر شدند.

ایران‌نژاد تصریح کرد: پلیس آگاهی در حال تکمیل تحقیقات است و به احتمال فراوان تعداد زیادی از سرقت‌های منزل در سیرجان و دیگر شهرستان‌ها توسط این باند انجام گرفته است.

وی افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد بر روی گوشی یکی از سارقان در مدت پنج ماه یک‌هزارو ۶۲۱  سیم‌کارت فعال شده است.

منبع: فارس