رئیس بیمه سلامت رفسنجان عنوان کرد:

۱۵۴۵۰۰ نفر  در رفسنجان زیر پوشش بیمه سلامت/پرداخت ۲۲ میلیارد تومان هزینه درمان بیمه شدگان

  • شناسه خبر: 50859
۱۵۴۵۰۰ نفر  در رفسنجان زیر پوشش بیمه سلامت/پرداخت ۲۲ میلیارد تومان هزینه درمان بیمه شدگان

رئیس بیمه سلامت شهرستان رفسنجان گفت: ۱۵۴ هزار و۵۰۰ نفر در شهرستان فسنجان زیرپوشش بیمه سلامت هستند.رئیس ه

رئیس بیمه سلامت شهرستان رفسنجان گفت: ۱۵۴ هزار و۵۰۰ نفر در شهرستان فسنجان زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش “روراستی” محسن بیجامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بیمه سلامت اظهار داشت: سوم تا نهم آبان هفته بیمه سلامت است و اهداف استراتژیک سازمان بیمه سلامت دسترسی عادلانه به خدمات، سلامت‌محوری و حفاظت مالی است.

رئیس بیمه سلامت شهرستان رفسنجان عنوان کرد: در رفسنجان ۱۵۴ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه‌شده سلامت داریم و۲۱ هزار و ۴۴۰ نفر هم بیمه‌شده در شهرستان انار هستند که در مجموع ۱۷۵ هزار و ۹۴۰ نفر زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

وی تصریح کرد: هفت مرکز خدماتی برای رفاه حال بیمه‌شدگان نسبت به دسترسی ایجاد شده که دفتر شهید رجایی در شهر رفسنجان، اسماعیل‌آباد نوق، صفائیه، بهرمان، کشکوئیه، بیاض و انار را شامل می‌شود.

بیجامی بیان داشت: دربحث هزینه‌ای در ۶ ماه اول سال جاری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان هزینه درمان بیمه‌شدگان سازمان بیمه‌ سلامت در مطب‌ها، آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها پرداخت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ۲۴۳ هزار و ۹۶۵ مورد مراجعه به مؤسسات درمانی در ۶ ماه اول امسال بوده که هر دقیقه یک نفر از دفترچه بیمه سلامت استفاده کردند همچنین ۱۵ هزار و ۷۵۷ پرونده بستری و بستری موقت تشکیل شده که به طور متوسط روزانه ۸۸ نفر در بیمارستان‌ها از بیمه سلامت استفاده کردند.

رئیس بیمه سلامت شهرستان رفسنجان در ادامه با اشاره به اینکه بیمه سلامت در رفسنجان با ۱۰۵ مؤسسه شامل آزمایشگاه، درمانگاه، پزشک، رادیولوژی و داروخانه قرارداد همکاری دارد، افزود: از جمله طرح‌های سال جاری بیمه زندانیان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را می‌توان نام برد.

وی اضافه کرد: افراد مجهول‌الهویه هم که معرفی‌نامه داشته باشند ۹۰ درصد هزینه بیمارستان آن‌ها را تقبل می‌کنیم.

بیجامی اظهار کرد: استان کرمان سال گذشته پایلوت کشوری در بحث نسخه‌نویسی الکترونیکی بوده و در رفسنجان هم این طرح در حال اجراست برای تشویق پزشکان جهت استفاده از نسخه الکترونیکی پایان ماه هزینه نسخه‌ها و حق بیمه به پزشکان پرداخت می‌شود.

وی در ادامه از وسع‌سنجی برای بیمه سلامت همگانی یاد کرد که از ۱۳آبان ثبت‌نام آن آغاز خواهد شد افراد بایستی در سامانه ثبت‌نام کنند که دهک‌های اول تا سوم به صورت رایگان زیرپوشش بیمه قرار خواهند گرفت چنان‌چه افراد از تاریخی که اعلام می‌شود بگذرد و در طرح ثبت‌نام نکنند مشمول خدمات رایگان نخواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بیمه سلامت درمان رفسنجان نسخه الکترونیکی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :