به همت شرکت ملی صنایع مس ایران

موکب پذیرایی از زائران پیاده امام رضا بر پا شد

  • شناسه خبر: 50866
موکب پذیرایی از زائران پیاده امام رضا بر پا شد

مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط عمومی شرکت مس از راه‌اندازی موکب پذیرایی از زائران پیاده امام رضا(ع) در مسیر منتهی به مشهد مقدس خبر داد.

مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط عمومی شرکت مس از راه‌اندازی موکب پذیرایی از زائران پیاده امام رضا(ع) در مسیر منتهی به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش “روراستی” حیدر ضیغمی با اعلام این خبر و با تأکید بر این‌که محور برنامه‌های فرهنگی شرکت مس حضور پررنگ و تأثیرگذار در مراسم‌ها و رویدادهای مذهبی و فرهنگی کشور است، اظهار داشت: تجربه حضور مؤثر شرکت مس در برپایی موکب اربعین حسینی در نجف و کربلا  مدیریت ارشد شرکت مس دکتر سعد محمدی را بر آن داشت تا دستور برپایی موکب شرکت مس در استان خراسان رضوی را صادر کند.

مشاور مدیرعامل شرکت مس با اشاره به روند رو به رشد شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه تولید و فروش و تحقق بخشی به منویات مقام معظم رهبری در حوزه «رونق تولید» افزود: مسئولیت اجتماعی شرکت‌ مس تنها محدود به مناطق تولیدی نیست و شرکت مس نگاه کلان نگر نسبت به فرهنگ و ارزش‌های مذهبی در جامعه دارد.

وی با بیان این‌که بر مبنای همین نگاه و رویکرد موکب شرکت مس در استان خراسان رضوی برپا شد، ادامه داد: این موکب از دو روز پیش به همت شرکت ملی صنایع مس و مجتمع‌‌های مس سرچشمه، سونگون و شهربابک با همکاری بیش از ۱۵ نفر از پرسنل برپا شده تا در این ایام از زائران پیاده امام رضا‌(ع) پذیرایی به عمل آورند.

ضیغمی خاطرنشان کرد: موکب شرکت مس همزمان با ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی‌(ع) و امام رضا‌(ع) با توزیع روزانه صبحانه، غذای گرم، میان وعده و اقلام فرهنگی، پذیرای زائران پیاده امام رضا (ع) در مسیر منتهی به مشهد مقدس هستند.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته میزبانی و خدمت‌گزاری شایسته‌ای از زائران امام رضا(ع) به عمل آید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان زائران پیاده سرچشمه شرکت مس مشهد موکب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :