امام جمعه رفسنجان تأکید کرد:

ضرورت شرکت آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

  • شناسه خبر: 51036
ضرورت شرکت آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

امام جمعه رفسنجان گفت: روز ۱۳ آبان تنها به دانش‌آموزان و دانشجویان اختصاص ندارد بلکه اقشار مختلف باید در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: روز ۱۳ آبان تنها به دانش‌آموزان و دانشجویان اختصاص ندارد بلکه اقشار مختلف باید در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر رفسنجان اظهار داشت: در ۴۰ سال گذشته در ۱۳ آبان ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا  تسخیر شد و یک انقلاب بزرگ در انقلاب اسلامی ما به وجود آمد و دست خون‌آشام آمریکا از کشور و نظام ما قطع شد.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: امروز هر سفارت خانه‌ای از  آمریکا در کشورهای دیگر وجود دارد لانه جاسوسی است یا اینکه دولت‌ها وابسته به آمریکا هستند و یا اینکه این دولت‌ها شجاعت ندارند که می‌بینیم که کار سفارت را در آن کشور انجام نمی‌دهند و کار جاسوسی و اغتشاش و به هم ریختن کشورها را معمولا سفارت‌خانه‌های آمریکا بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: روز ۱۳ آبان راهپیمایی داریم که تنها به دانش‌آموزان و دانشجویان اختصاص ندارد بلکه اقشار مختلف باید حضور یابند.

رمضانی‌پور بیان داشت: رهبر انقلاب  سخن از افول آمریکا  بیان می‌کنند و معتقدند که آمریکا امروز از ۴۰ سال قبل خیلی ضعیف‌تر شده است ملت ایران بداند آمریکا آن آمریکای ۴۰ سال  قبل نیست و رو به افول و ضعف می‌رود و بزرگترین خدمت را به همه بشریت همین ترامپ انجام می‌دهد که ماهیت توخالی‌بودن و پوچ‌بودن را به جهانیان اعلام می‌کند.

وی در خصوص بودجه سال آینده عنوان داشت: یکی از محورهایی که باید در این بودجه لحاظ شود در آذرماه این لایحه را دولت تقدیم مجلس کند که امیدواریم به آن توجه شود یارانه‌های پنهانی است که به جیب ثروتمندان می‌رود که سازمان برنامه و بودجه و مجلس توجه داشته باشند که به جیب ثروتمندان نرود خیلی عجیب است آن‌ها میلیاردها دارند بهره می‌برند و از جیب ملت ارتزاق می‌کنند.

رمضانی‌پور گفت: دولت در خصوص گام چهارم کاهش تعهدات برجامی باید اقدام جانانه داشته باشد امید که شورای امنیت ملی  که در دستور کارشان است و می‌خواهند برای ۱۶ آبان ماه  تصمیم بگیرند که گام چهارم برداشته شود گامی اساسی بردارند تا دشمنان مایوس شوند.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: این روزها مرکزی به عنوان مرکز اعتدالی که پشت این قضیه آمریکا و اسرائیل هستند می‌خواهند در فضای مجازی راه‌اندازی کنند و دروغ به خورد ملت دهند که باید حواس‌مان را در این زمینه جمع کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
13 آبان راهپیمایی رفسنجان نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :