امام جمعه رفسنجان:

بسیجی در لحظه و به اندازه عمل می کند

  • شناسه خبر: 51038
بسیجی در لحظه و به اندازه عمل می کند

امام جمعه رفسنجان گفت: از شاخصه های جوان بسیجی در لحظه و به اندازه عمل کردن اوست.

امام جمعه رفسنجان گفت: از شاخصه های جوان بسیجی در لحظه و به اندازه عمل کردن اوست.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در دبیرستان شهید انصاری، اولین شهید انقلاب جنوب‌شرق کشور اظهار داشت: بسیج عنصر باارزش و نهاد مقدسی است که در طول دوران مقدس نقش‌آفرینی ستودنی داشتند و خیل عظیم شهدای بسیجی بالغ بر ۳۶ هزار نفر گویای این حقیقت است.

امام جمعه رفسنجان ۱۳ آبان راتداعی‌کننده آزادی از اسارتی که هم مجلس سال ۴۳ هم دولتی که دیگران برای ما سرپا کرده بودند، است و ملت بزرگ ایران را با جریان کاپیتولاسیون که امروز هم به شکل‌های نوین در دنیا وجود دارد به اسارت برده بودند.

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان و همه اقشار مختلف حضور عارفانه و بابصیرت در راهپیمایی ۱۳ آبان داشته باشند. دانش‌آموزان ما باید اطلاعات کامل نسبت به گذشته و حال و آینده انقلاب داشته باشند.

رمضانی‌پور در ادامه با اشاه به جنایات آمریکا در ممالک اسلامی بیان کرد: بیشترین منابع نفتی عراق در اختیار آمریکاست و امروز بسیاری از اغتششات و اعتراضات و نارضایتی در عراق به دلیل وابستگی دولت عراق به نفت و این فسادهاست.

وی با تسلیت شهادت امام عسکری (ع) روایتی از آن حضرت بیان کرد و گفت: رسیدن به خدا و نیل به قرب الهی یک راه طولانی است و پیمودن این راه نیازمند مرکب است؛ راهوارترین مرکب مناجات با خدا در دل شب و خواندن نماز شب است.

رمضانی‌پور بیان کرد: شما جوانان قلوب پاکی دارید که می‌توانید مسیر رسیدن به خدا را طی کنید، رسالت شما جوانان و نوجوانان بسیجی در عرصه علم این است که در این عرصه تمام تلاش خود را بگذارید و میادین علمی را مؤمنانه و معتقدانه پیش ببرید و نبوغ خود را در همین کشور خودمان شکوفا کنید.

وی ادامه داد: رسالت دیگر جوانان و نوجوانان در عرصه خودسازی است که باید به گونه‌ای باشند که مانند شمع پروانه‌ها را به دور خود جمع کنند و سازندگی‌های علمی، اخلاقی، معنوی، فکری و سیاسی را در خود ایجاد کنند وگرنه خسارت می‌بینیم.

امام جمعه رفسنجان گفت:  جوان بسیجی باید سه عنصر  بصیرت، اخلاص و عمل آن هم عمل به هنگام و به اندازه یعنی در زمان خود و به اندازه لازم، در خود ایجاد کند چنان‌چه در عرصه عاشورا بعضی با تأخیر آمده بوند که کار از کار گذشته بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
13 آبان امام جمعه رفسنجان بسیج دانش اموز
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :