عصر امروز برگزار شد؛

آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقه حفظ قرآن سوره «نور»+تصاویر

  • شناسه خبر: 52146
آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقه حفظ قرآن سوره «نور»+تصاویر

آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقه حفظ قرآن سوره «نور» برگزار شد.

به گزارش روراستی، آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقه حفظ قرآن «سوره نور»که به همت روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه هر فصل برگزار می‌شود، امروز در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری در این آیین با گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و قدردانی از مدیران مس برای برگزاری این مسابقات، اظهار داشت: در کنار کارهای اقتصادی در جهت اشتغالزایی و کارآفرینی، تولید و خودکفایی که مس در جلوه اقتصادی منشأ خدمات بزرگی است، از مسائل فرهنگی غافل نمانده است.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: برای انجام کار بنیادی باید  توجه به قرآن داشت، و هر زمان با فتنه‌ای روبه‌رو شدیم به قرآن روی آوریم زیرا قرآن پادزهر فتنه‌هاست.

وی با اشاره به آیات و روایات اظهار کرد: دشمنان توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های زیادی دارند و در این راستا خواب ندارند و برای ده‌ها سال آینده برنامه‌ریزی کردند که اکنون قرنطینه جواب نمی‌دهد و تنها عاملی که می‌تواند ما را در برابر این توطئه‌ها واکسینه و جامعه را حفظ کند قرآن است.

شرکت ۷۷۷ نفر در هفتمین دوره مسابقات حفظ قرآن

محمدرضا رجب‌پور مدیر روابط‌عمومی و امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بیان کرد: در مجموع در دوره هفتم این مسابقات ۷۷۷ نفر شرکت کردند که ۳۷۱ نفر نمره قبولی کسب کردند.

وی تصریح کرد: ۶۲۸ نفر از رفسنجان، ۱۰۵ نفر از انار و ۴۴ نفر از سرچشمه در این دوره شرکت داشتند و از سال گذشته تاکنون که این مسابقات برگزار می‌شود استقبال خیلی خوبی از آن شده است.

مدیر روابط‌عمومی و امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه سوره بعدی که به مسابقه گذاشته می‌شود سوره مبارکه احزاب است، خاطرنشان کرد: سال ۹۹ علاوه بر حفظ قرآن رویکرد جدیدی خواهیم داشت و تفسیر قرآن را در برنامه داریم.

قرآن راه رسیدن به خودباوری‌ست

محمدسعید بیل‌کار نخبه قرآنی کشورمان و استاد دانشگاه امام صادق (ع) که جوان‌ترین دانشجوی دکتری دانشگاه تهران در طول تاریخ این دانشگاه است و در رشته الهیات تحصیل و تدریس می‌کند، ابراز داشت: حفظ قرآن در زندگی خیلی به من کمک کرد و قرآن به بنده آرامش می‌دهد.

این پژوهشگر علوم و معارف قرآنی قرآن را راه رسیدن به خودباوری دانست و گفت: در کنار تدبر و تحصیل در قرآن به ورزش پارکور هم می‌پردازم و آن را به‌طور حرفه‌ای دنبال می‌کنم.

در پایان نفرات اول تا سوم هفتمین دوره مسابقه حفظ قرآن« سوره نور» به ترتیب قرعه‌کشی زهرا علی‌محمدی، نجمه عسکری‌بیاض و زهرا بقالی بودند که جوایز سه میلیون تومان، دو میلیون تومان و یک میلیون تومان دریافت کردند و به ۲۲ نفر که بالای ۸۰ درصد پاسخ صحیح دادند هدیه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رفسنجان سوره نور قرآن مس سرچشمه هفتمین دوره مسابقه حفظ قرآن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :