امام جمعه رفسنجان:

از شهرداری می‌خواهیم شیب بندی خیابان ها را اصلاح کند

  • شناسه خبر: 52220
از شهرداری می‌خواهیم شیب بندی خیابان ها را اصلاح کند

امام جمعه رفسنجان با اشاره به مشکلاتی که در بارندگی اخیر برای شهروندان ایجاد شد، گفت: برخی خیابان‌ها شیب‌بندی درست ندارند که از شهرداری می‌خواهیم این عیب‌ها برطرف شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به مشکلاتی که در بارندگی اخیر برای شهروندان ایجاد شد، گفت: برخی خیابان‌ها شیب‌بندی درست ندارند که از شهرداری می‌خواهیم این عیب‌ها برطرف شود.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در هدف؛ یعنی فضلای حوزه و اندیشمندان دانشگاهی در جهت ایجاد جامعه اسلامی و پیشرفته و مستقل و جامعه امامی که بتواند دنیا را راهبری کند دست به دست هم دهند یک جلوه جمیل از جامعه اسلامی به دنیا عرضه کنند و در راستای ارزش‌های اسلامی جلو بروند.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: یکی از مشکلات جدی در سطح کشور و رفسنجان بیکاری و کمبود زمینه اشتغال برای جوانان است، عدم اشتغال موجب مفسده است اما شغل مفید موجب دلگرمی به زندگی، تشکیل خانواده و موجب ازدواج می‌شود و زندگی آرام و مستقل و برکات فراوانی دارد.

وی در بحث رونق تولید ابراز داشت: اگر این کار بخواهد شکل گیرد باید در راستای ایجاد شغل برای افراد جوان و مستعد  گام برداشت وضعیت رفسنجان از نظر کشاورزی اشباع شده است لذا در کنار حفظ کشاورزی یکی از راه کارهای اشتغال مولد و مفید تشکیل یک سری تعاونیهاست.

عسکری تصریح کرد: در آموزه‌های دینی چیزی به عنوان شب یلدا نداریم و از شب یلدا هم نهی نشده مراسمی آیینی است؛ دید و بازدید بزرگترها کار بسیار خوبی است و از این فرصت استفاده کنید در این رفت و آمدها مرتکب فعل حرام نشوید خط قرمزها را رعایت کنید اسراف و تبذیر در کار نباشد و غیبت و تهمت نزنید و حرمت‌های الهی حفظ شود که صله رحم در این مناسبت انجام شود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد:: مراحل اولیه با موفقیت جلو رفته اما یک وظیفه مشترک بین مردم، مبلغان و کاندیداها است آن هم حفظ حرمت افراد را داشته باشند ما حق نداریم حرمت  افراد را در رقابت‌های انتخاباتی هتک کنیم و افشاگری ممنوع باشد آبروی مسلمان و حرمت مسلمان نباید از بین برود.

 خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: همه در جهت دعوت به شرکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم؛ هر چه آرای مردم برای کاندیدی بیشتر باشد قدرت وی در تصمیم گیری در مجلس شورای اسلامی بیشتر است هرچه مردم در انتخابات بیشتر شرکت کنند می‌تواند به جایگاه نظام و جایگاه سیاسی کشور موثر باشد.

وی با اشاره به بارش باران در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: برخی خیابان‌ها  شیب‌بندی درست ندارند که از شهرداری می‌خواهیم این عیب‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه بارندگی رفسنجان نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :