اجتماع مردم رفسنجان در ۹ دی میدان ابراهیم

  • شناسه خبر: 52356
اجتماع مردم رفسنجان در ۹ دی میدان ابراهیم

اجتماع مردم رفسنجان در گرامیداشت سالروز ۹ دی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در میدان ابراهیم برگزار می شود.

اجتماع مردم رفسنجان در گرامیداشت سالروز ۹ دی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در میدان ابراهیم برگزار می شود.

به گزارش روراستی، مجید فصیحی‌هرندی در جلسه هماهنگی بزرگداشت ۹ دی اظهار داشت: اهمیت گرامیداشت ۹ دی این است که مردم ایران به این بصیرت رسیده‌اند که باید حول یک محور که ولایت‌فقیه است وحدت داشته باشند.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: علی‌رغم همه اختلافات و تفاوت‌نظرهایی که ممکن است وجود داشته باشد در حوزه اداره کشور و مواجه با حل مشکلات و بهره‌برداری از فرصت‌ها همه باید در یک جهت حرکت کنند تا حرکتی هدفمند صورت گیرد.

وی عنوان داشت: ۹ دی را روز بیعت مجدد مردم با ولایت‌فقیه و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اعلام کنیم و همگی بر این قول متفق باشیم که برای اهدافی که هزاران شهید و جانباز تقدیم کردیم در صحنه حاضر می‌شویم و آحاد مردم ایران تاکنون از قبل و بعد پیروزی  سختی‌ها ومشکلاتی را کشیدند اما برای رضای خدا و حفظ خون شهدا این مشکلات را تحمل کردند.

فصیحی‌هرندی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت و دشوار با تصمیماتی که رهبری اتخاذ می‌کنند بن بست‌های زیادی شکسته می‌شود و ملت ایران و نیروهای انقلابی به راه خود برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند و ۹ دی از این جهت اهمیت دارد و حتما باید مراقب باشیم دراین روز حرکتی نکنیم که کسی  و سوءاستفاده نکند.

وی بیان کرد: اجتماعات مردم رفسنجان همچنان که زبانزد بوده در این روز هم اجتماع باشکوهی شاهد باشیم و دستگاه‌های دولتی هم همراه مردم آمادگی خود را اعلام می‌کنند.

۹ دی نقطه عطفی در تاریخ کشور ایران است

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان بیان داشت: بعضی حوادث در تاریخ ماندگار و نقطه عطف هستند میلاد مسیح، هجرت پیامبر و حوادث عاشورا که جریانی است که نقطه عطف است همان‌طوری که جریان عاشورا حادثه‌ای نبود که یک روز اتفاق بیفتد بلکه یک سری ریشه‌ها در چرایی ایجاد آن وجود داشت ۹ دی هم  در مقیاس کوچکتر پیامدهایی داشت.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: عواملی که سبب شد ۹ دی در تاریخ ما شکل بگیرد سؤالی است که در اذهان ایجاد می‌شود، حضور مردم و بصیرت و ولایتمداری مردم و تجمع عظیم مردمی که در ظرف کمتر از ۴۸ ساعت از لحظه‌ای که قضایا اوجش در روز عاشورا بود تا زمانی که  به‌هنگام به میدان آمدند قابل تأمل و تحلیل در تاریخ است.

وی ابراز داشت: رسانه های بیگانه گفتند «دولتی‌ها و نظام مردم را به خط کرد» اگر نظام این‌قدر اقتدار داشته باشد در کمتر از ۴۸ ساعت ده‌ها میلیون مردم را به صحنه بیاورد نظام مدیر و قدرتمندی است اما این سازماندهی نظام نبود یلکه در واقع یک انتفاضه ملت ایران بود.

عسکری اظهار کرد: نباید بگذاریم در این تجمعات بعضی حرکت‌های ناشایست و کلمات نسنجیده وجود داشته باشد که فاجعه بعدی ایجاد نشود.

حجت‌الاسلام حسنی مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که اهمیت این روز بر کسی پوشیده نیست،  به صحنه حاضرشدن مردم رفسنجان و حماسه‌سازی این مردم را در این روز خواهیم داشت.

وی عنوان داشت: روز دوشنبه ۹ دی ماه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه اجتماع مردم رفسنجان در میدان ابراهیم با سخنرانی امام جمعه رفسنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
9دی بصیرت رفسنجان میدان ابراهیم ولایت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :