فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اصحاب فتنه اعتقادی به ولایت فقیه ندارند.

به گزارش روراستی، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در نشست خبری به مناسبت نهم دی با بیان اینکه ما باید نهم دی ماه و فتنه سال ۸۸ را مبنا و اصول و ریشه‌های آن را مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم، اظهار کرد: از این طریق می‌توانیم واقع‌بینانه تحلیل و برداشت درستی داشته باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اصحاب فتنه اعتقادی به ولایت‌فقیه ندارند چون لیبرال هستند یعنی کاملا در مقابل اسلام ولایی دو جریان فکری متضاد هستند و اصلا اعتقادی به فرهنگ اسلامی و اقتصاد اسلامی ندارند، این‌ها مسلمانند اما انقلاب را قبول ندارند.

وی با تاکید بر اینکه این جریان فکری کاملا در مقابل اندیشه رهبری ایستاده است، ادامه داد: دیدگاه رهبری این است اقتصاد مبنایش باید عدالت ایجاد کند ولی نگاه لیبرالی اعتقادی به این ندارد و نگاه آنها اقتصاد آزاد است.

ابوحمزه بیان کرد: در عرصه فرهنگی، لیبرال‌ها قائل به تعامل فرهنگی هستند، نه اندیشه فرهنگی و می‌گویند با همه فرهنگ‌ها باید ارتباط داشته باشیم چه فرهنگ حق باشد و چه حق نباشد؛ در مسئله سیاسی و اقتصادی اینها وابسته به آمریکا هستند.

وی درباره اینکه چرا مشکلات کشور ما امروز حل نمی‌شود بخشی برگرفته از این نوع تفکر است، تصریح کرد: تفکر لیبرالی که از دولت سازندگی شکل گرفت در کشور زمینه‌ساز این شد که در دولت اصلاحات همه ارزش‌های اسلام و نظام و حتی صدر اسلام مورد هجمه قرار گرفت.

ابوحمزه درباره برنامه‌ریزی برای فتنه و نقش رهبری در جلوگیری از فتنه ۸۸ بیان کرد: در سال ۸۸ و قبل از آن شرایط و وضعیت به گونه‌ای طراحی شده که از سال ۷۸ یک برنامه‌ریزی منظم برای ۱۰ سال بعد مشخص شد و سران آنها به خارج از کشور رفتند و آموزش دیدند و برنامه آنها در سال ۸۸  این بود که باید قانون اساسی تغییر می‌کرد و مهره‌چینی کرده بودند که رهبری با سخنرانی آگاهانه آتش این فتنه شوم را خاموش کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: در جریان فتنه ۸۸ همه افرادی که این برنامه‌ریزی را کرده بودند، آمدند، بنابراین فتنه ۷۸ و ۸۸ جریانات فکری مقابل اسلام ناب، ولایت‌فقیه و امت رشید رقم خورد و به‌همین دلیل بود که هشت ماه طول کشید و همه تلاش‌شان را کردند تا تغییر ایجاد کنند.

وی یادآور شد: اگر ما بخواهیم فتنه‌ها را بررسی کنیم باید برگردیم به ۳۰ سال قبل که تقابل اندیشه و فکر است، تقابل دو نوع تفکر است که الان هم وجود دارد کار اساسی رسانه این است که ریشه‌های فتنه را برای مردم تبیین کند.

ابوحمزه با اشاره به اهمیت روز ۹ دی ماه گفت: بصیرت‌افزایی در نهم دی متبلور شد که نقطه‌عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، هشت ماه روشنگری فکری انجام شد و نتیجه‌اش شد نهم دی ماه و نهم دی ماه از مقاطع حساس تاریخ انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه رسالتی است که سپاه برای ما مشخص کرده دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از حق مردم است، خطاب به برخی افزود: هرچه صادقانه با مردم برخورد نکنید به ضرر شماست و صادق‌ترین قضاوت‌کننده مردم هستند.

انتهای پیام/