با 3 میلیارد تومان اعتبار انجام شد؛

 کلنگ‌زنی مسجد بیت‌الاحزان حضرت فاطمه در رفسنجان

  • شناسه خبر: 52911
 کلنگ‌زنی مسجد بیت‌الاحزان حضرت فاطمه در رفسنجان

کلنگ مسجد بیت‌الاحزان حضرت‌ فاطمه (س) و مجموعه فرهنگی شهید لاله‌زاری در رفسنجان به زمین زده شد.

کلنگ مسجد بیت‌الاحزان حضرت‌ فاطمه (س) و مجموعه فرهنگی شهید لاله‌زاری در رفسنجان به زمین زده شد.

به گزارش روراستی، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عصر امروز باحضور جمعی از مسئولان آیین کلنگ‌زنی مسجد بیت‌الاحزان حضرت فاطمه (س) و مجموعه فرهنگی شامل خانه عالم، کتابخانه و دارالقرآن شهید لاله‌زاری برگزا شد.

حجت‌الاسلام محمود یوسفی در آیین کلنگ‌زنی مسجد بیت‌الاحزان حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: در این منطقه نیاز به احداث مسجد بود چون مردم محل برای اقامه نماز در این نزدیکی مسجد نداشتند که از آن بهره‌مند شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رفسنجان ابراز داشت: از زحمات طهماسبی جانباز سرافراز میهن که از سال‌ها قبل به‌دنبال احداث مسجدی بود قدردانی می‌کنم، وی قبلا می‌خواست منزل خود را در اختیار مردم قرار دهد که میسر نشد اما این خوسته او امروز در حال تحقق‌یافتن است و از طرف شهرداری این زمین برای مسجد اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: هر جا نیاز به مسجد هست اقدام می‌کنیم مساجد آباد و پررونقی احداث کنیم اداره اوقاف هم هرچه در توان دارد همکاری خواهد کرد.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: در طراحی و ساخت مسجد آینده‌نگری شود مجموعه بزرگی  در این منطقه هستند که قرار است از این مسجد استفاده کنند.

وی با اشاره به فضیلت مسجد بیان کرد: انسان شریف‌ترین مخلوق خداست، در میان انسان‌ها انسان مؤمن و متدین ارزش واقعی را دارد انسان مؤمن در زندگی برنامه‌های متعدد دارد ارزشمندترین کار انسان مؤمن عبادت است و نماز سرآمد همه عبادات است در میان عبادات، نماز بالاترین عبادت و سجده زیباترین کار در نماز است.

امام جمعه رفسنجان گفت: کسی که مسجدی را به اندازه کوچک هم بسازد خدا در بهشت برای او بنایی بزرگ بنا می‌کند.

شایان ذکر است؛ این مجموعه در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۵ متر مربع با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۳ میلیارد تومان به همت شورای شهر و شهرداری و کمک‌های مردمی بنا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اوقاف رفسنجان کلنگ زنی مسجد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :