امام جمعه رفسنجان:

در برابر رأیی که می دهیم روز قیامت باید پاسخگو باشیم

  • شناسه خبر: 53119
در برابر رأیی که می دهیم روز قیامت باید پاسخگو باشیم

امام جمعه رفسنجان گفت: هیچکس حق ندارد کسی را مؤاخذه کند به چه کسی و چرا رای دادید؛ درست است انتخابات آزاد است اما روز قیامت باید نسبت به رأیی که دادیم پاسخگو باشیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: هیچکس حق ندارد کسی را مؤاخذه کند به چه کسی و چرا رای دادید؛ درست است انتخابات آزاد است اما روز قیامت باید نسبت به رأیی که دادیم پاسخگو باشیم.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار داشت: امام زمان (عج) حضرت زهرا(س)  را اسوه خود در همه زمینه‌ها می‌دانند که این یک قدم در راستای معرفت‌افزایی در خصوص حضرت زهرا (س) است، بعضی فکر می‌کنند حضرت زهرا فقط الگو برای بانوان است.

امام جمعه رفسنجان با تبریک دهه فجر بیان داشت: مردم زمینه‌ساز ورود و حضور امام خمینی (ره) در کشور و یکی از ارکان اصلی انقلاب بودند، امام فرمودند« من به پشتیبانی ملت دولت تعیین می‌کند» و همین مردم موجب ماندگاری انقلاب شدند.

وی تصریح کرد: جشن‌های پیروزی انقلاب را مردم باید انجام دهند و در صحنه‌ها حضور داشته باشند و حتما در این جشن‌ها مراقب حدود و حریم الهی هم باشیم.

امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: آن‌چه به‌عنوان معامله قرن ترامپ مطرح است، یک معامله و طرح احمقانه‌ای است؛ در معامله یک خریدار و یک فروشنده است دو طرف قرارداد دارند، بخشی از این سند و معامله چند ده صفحه‌ای که ترامپ مطرح کرده طرحی خائنانه، ظالمانه و یک‌جانبه است بدون اینکه طرف مقابلی آن را امضا کرده باشد خودش نوشته این قرارداد توسط آمریکا اسرائیل و سازمان آزادی‌بخش فلسطین امضا می‌شود.

وی ادامه داد: در بخشی از این معامله مطرح شده این معامله اسرائیل سرجای خود می‌ماند شهرک‌های یهودی‌نشین گسترش می‌یابند و… که در مقابل، کمترین امتیازی به مردم مظلوم فلسطین قائل نشده است.

عسکری به بخش دیگری از معامله خائنانه ترامپ موسوم به معامله قرن اشاره و عنوان داشت: ۷۰ درصد هزنیه این معامله را کشورهای عربی خلیج‌فارس تأمین می‌کنند یعنی از جیب ملت‌های محروم و مظلوم علیه مردم فلسطین طرح اجرا می‌کنند، فلسطینی که می‌خواهند بسازد ارتش نباید داشته باشد و تنها سلاحی که به فلسطین جدید اجازه برخورداری آن را داده می شود سلاح سبک پلیسی است.

وی تأکید کرد: مطمئن باشند این طرح به یک انتفاضه جدید مردم فلسطین تبدیل خواهد شد و مشت محکمی مردم فلسطین به دهان هم‌پیمانان ترامپ خواهند زد.

خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به بخشی از مطالبات مردم شهرستان بیان کرد: بخشی از مطالبات بایستی به‌گونه‌ای مطرح شود که از حیثیت شهر و مردم این شهرستان پاسداری شود اما تمام نامه‌ها و خواسته‌های مردم پیگیری و به مقامات مسئول ارجاع داده می‌شود.

وی ابراز داشت: انتخابات مسئله سرنوشت‌سازی است که باید با مطالعه و احساس مسئولیت و ارزیابی صحیح کاندیداها و دیدن برنامه‌ها با چشم باز و معرفت رای دهیم.

عسکری ادامه داد: هیچکس حق ندارد کسی را مؤاخذه کند به چه کسی و چرا به فلانی رای دادید اما درست است انتخابات آزاد است اما روز قیامت باید نسبت به رأیی که دادیم پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات رای مردم رفسنجان کاندیدا مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :