به مناسبت دهه فجر صورت انجام شد؛

افتتاح پروژه‌های بخش فردوس رفسنجان به مناسبت دهه فجر+تصاویر

  • شناسه خبر: 53309
افتتاح پروژه‌های بخش فردوس رفسنجان به مناسبت دهه فجر+تصاویر

در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چندین طرح و پروژه در بخش فردوس رفسنجان افتتاح، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد.

در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چندین طرح و پروژه در بخش فردوس رفسنجان افتتاح، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد.

به گزارش روراستی، در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعدادی پروژه در بخش فردوس رفسنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح کارگاه ترنج‌بانو (تولید البسه) با تسهیلات ۷۰۰ میلیون ریالی صندوق کارآفرینی امید و با اشتغالزایی ۴ نفر در روستای حسن‌آباد نوق و افتتاح یک واحد پرواربندی ۱۰ راسی گوساله با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان وام صندوق کارآفرینی و ۱۰۰ میلیون آورده شخصی و اشتغالزایی ۲ نفر در روستای جهان‌آباد نوق به انجام شد.

در ادامه سالن اجتماعات علی‌آباد علیا با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به همت خانواده خیر  گران‌قدر گنجی افتتاح شد و یک ساختمان عام‌المنفعه با زیربنای ۱۴۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ ۱۵۰ میلیون تومان توسط خیر گران‌قدر حاج محمدابوالحسنی در روستای فتح‌آباد نوق افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

پارک خجسته آگاه به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و اعتبار پیش‌بینی شده ۲ میلیارد ریال در شهر صفائیه کلنگ‌زنی شد و  کارگاه تولید رشته آشی با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبارات صندوق کارآفرینی امید شهرستان رفسنجان و اشتغالزایی ۴ نفر در شهر صفائیه رفسنجان بهره‌برداری شد.

اصلاح شبکه و رفع افت ولتاژ برق شهرک فرهنگیان شهر صفائیه هم با اعتبار ۱۶۷ میلیون تومان بهره‌برداری شد، همچنین زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری در شهر صفائیه با اعتبار یک میلیارد تومان هم به بهره‌برداری رسید.

بوستان روستای همت‌آباد نوق به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان هم در به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از یک طرح آبیاری قطره‌ای ۹۶ هکتاری هم در پایان انجام شد؛ این طرح با ۱۹ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال اعتبار اجرا شده که سهم آورده شخصی ۹ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال و ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بلاعوض دولتی بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاح بخش فردوس دهه فجر رفسنجان کلنگ زنی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :