مدیرعامل آبفا رفسنجان خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در رفسنجان

  • شناسه خبر: 53756
افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در رفسنجان

مدیرعامل شرکت آبفا شهرستان رفسنجان گفت: در پی شیوع بیماری کرونا ، مصرف آب در رفسنجان ۳۰ درصد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت آبفا شهرستان رفسنجان گفت: در پی شیوع بیماری کرونا ، مصرف آب در رفسنجان ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش روراستی، حسین چرخ انداز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال شهروندان بر اساس یک سنت دیرینه مبادرت به خانه تکانی و شست شو و نظافت و بهداشت منازل می نمایند ، همه ساله در این ایام شاهد افزایش چشمگیر مصرف آب به لحاظ خانه تکانی و نظافت هستیم که در نتیجه افت فشار شبکه آب در برخی از مناطق بوجود می آید.

وی افزود: با توجه به افزایش۳۰ درصدی مصرف آب در اسفند ماه نسبت به ماه های دیگر و در پی شیوع بیماری کرونا مصرف آب به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است.

چرخ انداز تاکید کرد: شهروندان محترم تقاضا می شود با رعایت الگوی مصرف آب از هدر رفت این عنصر ارزشمند جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: درصورتی که شهروندان عزیز توصیه های بهداشتی را در حد متعارف انجام دهند و همزمان مدیریت مصرف را مورد توجه قرار دهند ، مشکلی در تامین آب شرب ایجاد نمی شود.

وی ادامه داد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم با رعایت دستورالعمل های بهداشت فردی تا حد امکان از مصارف غیر ضروری فعلا خودداری کنند تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشویم واین مقطع حساس را بدون کم آبی و قطع آب سپری کنیم.

مدیرعامل شرکت آبفا شهرستان رفسنجان یادآور شد: درصورتی که شهروندان عزیز توصیه های بهداشتی را درحد متعارف انجام دهند و همزمان مدیریت مصرف را مورد توجه قرار دهند مشکلی در تامین آب شرب ایجاد نمی شود درخواستی از شهروندان عزیز داریم با رعایت دستورالعمل های بهداشت فردی تا حد امکان از مصارف غیر ضروری فعلا خودداری کنند تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشویم واین مقطع حساس را بدون کم آبی وقطع آب سپری کنیم.

وی با اینکه منابع تامین آب شهر رفسنجان در وضعیت بحرانی و قرمز قرار دارد و همچنین هزینه و سختی زیادی برای تصفیه آب شرب انجام می‌شود ، گفت: با مسئولیت پذیری و هم دلی شهروندان فهیم و مدیریت کلان مصرف و با تغییر برخی از روش‌های نادرست مصرف آب و استفاده از ابزار‌های کاهنده می‌توان با دغدغه کمبود منابع آبی مقابله کرد.

وی بیان داشت: همکاران شرکت آب و فاضلاب در طول سال برای توزیع آب بصورت شبانه روزی تلاش می کنند و با سخت کوشی و تلاش شبانه روزی آنان، خدمات رسانی در زمینه توزیع آب بدون وقفه انجام می شود.

چرخ انداز در پایان گفت: مرکز ارتباطات مردمی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب با شماره تماس ۱۲۲ در کلیه روزهای سال بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمایی همشهریان می باشند، لذا از شهروندان تقاضای می شود در صورت مشاهده هرگونه مشکل و پیشنهاد و انتقاد سازنده با این مرکز تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آب آب شرب رفسنجان شرکت آبفا مصرف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :