مدیر آموزش و پرورش رفسنجان مطرح کرد:

تلاش آموزش و پرورش برای کمترین آسیب و افت درسی دانش آموزان

  • شناسه خبر: 53764
تلاش آموزش و پرورش برای کمترین آسیب و افت درسی دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان گفت: تمام تلاش ما این است تا دانش آموزان با کمترین آسیب و افت درسی مواجه شوند.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان گفت: تمام تلاش ما این است تا دانش آموزان با کمترین آسیب و افت درسی مواجه شوند.

به گزارش روراستی، به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان حسین تقوی رشیدی زاده اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزاریم که توفیق خدمت در عرصه تعلیم و تربیت را نصیب ما گردانده است و از او می خواهیم که توان مضاعفی عطا کند تا بتوانیم هرچه بیشتر خدمتگزار مردم و دانش آموزان باشیم.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان افزود: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ضروری مدارس به جهت حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران در روند آموزشی کشور اختلال ایجاد شد. این موضوع در ابتدا باعث نگرانی ما بود اما به لطف خدا و به همت همکاران عزیز و دلسوز ما، چه در کادر مدیریتی مدارس و چه آموزگاران و دبیران اراده ای عظیم به وجود آمد که تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا دانش آموزان عزیز با کمترین آسیب و افت درسی مواجه شوند.

وی بیان کرد: شیوه تدریس آنلاین در فضای مجازی، تهیه بسته های آموزشی و… از جمله کارهاییست که برای جلوگیری از این آسیب توسط همکاران زحمتکش ما انجام شد. اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های همکاران بزرگوار،تقاضا دارم که این روند آموزشی غیرحضوری را هم چون آموزش حضوری در مدرسه بدانند. نسبت به انجام تکالیف دانش آموزان جدی باشند و روند شیوه های آموزشی خلاقانه را بصورت واضح به اطلاع دانش آموزان و والدین برسانند.

تقوی افزود: همچنین، تقاضا دارم که برای موقعیت های ضروری بعد، نقاط ضعف و قوت این شیوه آموزشی را بررسی کرده و با کارشناسان مربوطه در آموزش و پرورش درمیان بگذارند.

وی تاکید کرد: از همکاران میخواهم جهت پیگیری امور مربوط به #آموزش_غیرحضوری کلاسها، بین معاونین تقسیم کار شود و پیگیری با اولیا در دستور کار قرار گیرد.

تقوی یادآور شد: جهت استفاده از ظرفیت #مشاورین به صورت غیرحضوری، برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.
بار دیگر از همه همکاران عزیز، خصوصا همکارانی که در پویش های آموزش غیرحضوری در فضای مجازی حضور فعال داشتند، تقدیر و تشکر میکنم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آموزش و پرورش تحصیل دانش آموز رفسنجان کرونا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :