متخلفان چهارشنبه پایانی سال در رصد پلیس/پلمب ۳۷ قلیان سرا در رفسنجان

  • شناسه خبر: 53844
متخلفان چهارشنبه پایانی سال در رصد پلیس/پلمب ۳۷ قلیان سرا در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجانبه موضوع چهارشنبه پایانی سال اشاره و از خانواده‌ها خواست مراقبت ویژه‌ای از فرزندان خود داشته باشند تا از منزل خارج نشوند، همچنین عوامل پلیس شب چهارشنبه آخر سال در محور سرچشمه آماده‌باش هستند و با افرادی که اقدام به برهم زدن نظم عمومی دارند برخورد و وسایل نقلیه آن‌ها را توقیف […]

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجانبه موضوع چهارشنبه پایانی سال اشاره و از خانواده‌ها خواست مراقبت ویژه‌ای از فرزندان خود داشته باشند تا از منزل خارج نشوند، همچنین عوامل پلیس شب چهارشنبه آخر سال در محور سرچشمه آماده‌باش هستند و با افرادی که اقدام به برهم زدن نظم عمومی دارند برخورد و وسایل نقلیه آن‌ها را توقیف خواهد کرد.

به گزارش روراستی، مهدی کریمی امروز در نشست خبری با اشاره به افزایش ۲۷ درصدی کشف سرقت‌ها نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در خصوص آمار تصادفات شهرستان امسال نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد رشد کشفیات داشتیم.

وی تصریح کرد: پلمب ۷۰۰ واحد صنفی متخلف توسط اماکن و صدور اخطاریه دیگر اقدامات نیروی انتظامی در سال جاری بوده و ۳۷ قلیان‌سرا برای مقابله با شیوع کروناویروس  در این شهرستان پلمب شد.

کریمی از افزایش وقوع جرایم رایانه‌ای و سوءاستفاده فرصت‌طلبان از فضای مجازی یاد کرد و ابراز داشت: پلیس فتا شهرستان ۹۰ درصد جرایم رایانه‌ای را کشف کرده است.

وی در ادامه به موضوع چهارشنبه پایانی سال اشاره و از خانواده‌ها خواست مراقبت ویژه‌ای از فرزندان خود داشته باشند تا از منزل خارج نشوند، همچنین عوامل پلیس شب چهارشنبه آخر سال در محور سرچشمه آماده‌باش هستند و با افرادی که اقدام به برهم زدن نظم عمومی دارند برخورد و وسایل نقلیه آن‌ها را توقیف خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از استقرار  پست قرنطینه در ورودی جوادیه فلاح و احمد‌آباد دئفه توسط بهداشت یاد کرد و همکاری نیروی انتظامی را در این زمینه متذکر شد و گفت: در این روزها که هشدارهایی مبنی بر عدم تجمع برای در امان ماندن از ویروس کرونا داده می‌شود، پلیس با هرگونه تجمع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پلمب رفسنجان قلیان سرا کشفیات نیروی انتظامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :