توزیع ۱۰ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان در «مهمانی بزرگ رفسنجانی ها»

  • شناسه خبر: 54065
توزیع ۱۰ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان در «مهمانی بزرگ رفسنجانی ها»

به مناسبت سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود، ۱۰ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان شهرستان رفسنجان توزیع شد.

به مناسبت سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود، ۱۰ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان شهرستان رفسنجان توزیع شد.

به گزارش روراستی، امسال جشن‌های نیمه شعبان در سراسر شهرستان رفسنجان رنگ و بوی مهربانی داشت و به‌دلیل محدودیت در برگزاری جشن‌ها خیران پای کار آمدند و هزینه برپایی این جشن‌ها را که هرساله پرشور برگزار می‌شد نذر کردند تا به دست نیازمندان برسانند.

دستانی از جنس آسمان و همتی از جنس کوه از خیران و هیئتی‌ها، کارخانه‌داران و مراکز نیکوکاری و شهرداری و شورای شهر با همکاری یکدیگر ۱۰ هزار بسته غذایی را بین اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا تهیه و توزیع کردند.

به همین مناسبت امروز در رفسنجان برنامه «مهمانی بزرگ رفسنجانی‌ها» تدارک دیده شده بود تا به یمن قدوم مبارک صاحب‌الزمان (عج) و میلاد پربرکتش از نیازمندان دستگیری شود.

حمیدرضا ایرانمش در حاشیه این مراسم با تبریک میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: بعضی از قشرهای آسیب‌پذیر هستند که درآمد آنها از ناحیه تعطیلی به‌دلیل بیماری کرونا کم و کمتر شده و به صفر رسیده است که کارگران روزمزد، کارگران فصلی، یک‌سری از مهاجران هچنین تعطیلی تالارها و بیکارشدن کارگران آنها از جمله این اقشار هستند.

این کارآفرین و خیر ادامه داد: هدف از راه‌اندازی این طرح حمایت از این قشری که آسیب دیدند، بود و ما به سمت این رفتیم تا بسته‌های حمایتی بین این عزیزان داشته باشیم این طرح به‌نام «مهمانی بزرگ رفسنجانی» شروع شد و دل‌مان می‌خواست همه رفسنجانی‌ها در این طرح شرکت کنند؛ هدفان این بود بتوانیم برای ده هزار خانواده این طرح را اجرا کنیم.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: این بسته حمایتی شامل ده کیلو برنج، پنج کیلو روغن، قند، ماکارونی، مرغ، سویا، چای و رب گوجه است که می‌تواند برای خانواده‌هایی که درآمدشان به صفر رسیده است یک ماه آنها را از این مشکلات نجات دهد.

وی توضیح داد: گام بعدی این بود که منابع مالی را تامین کنیم و هم خرید خوب انجام دهیم یعنی اینکه اگر این بسته را در بازار بخریم شاید نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان شود که ما با مبلغی حدود ۳۰۰ هزار تومان بسته را آماده و تهیه کردیم.

این خیر تصریح کرد: گام بعدی شناسایی نیازمندان و ادامه این زنجیره و توزیع درست و به‌موقع بین این عزیزان است  ما با کمک سایر دستگاه‌ها به شناسایی افراد آسیب‌دیده پرداختیم.

وی عنوان داشت: در این کار مردم کمک بسیار زیادی به ما کردند ما از پنج هزار تومان واریزی داشتیم تا مبالغ بالا و تعدادی از خیران و انجمن‌ها بودند و حتی سازمان خیریه هم به ما کمک کردند و فروشنده‌ها هم از حمل رایگان و تخفیف بالا خود را در این کار خیر سهیم کردند.

ایرانمنش با اشاره به اینکه در تهیه و توزیع این بسته‌ها همه موارد بهداشتی و ضدعفونی رعایت شد، متذکر شد: در این مسیر مجتمع مس سرچشمه و شورای شهر هم در کنار ما بودند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خیران رفسنجان سبد حمایتی مواد غذایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :