فرماندار رفسنجان:

مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند

  • شناسه خبر: 54216
مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند

فرماندار رفسنجان گفت: علی رغم بازگشایی برخی صنوف، مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

فرماندار رفسنجان گفت: علی رغم بازگشایی برخی صنوف، مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان، مجید فصیحی هرندی با اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد ماسکهای تولیدی و ژل ضدعفونی، فقط در داروخانه ها و کالاپزشکی ها توزیع گردد و چنانچه توزیع ماسک در سوپرمارکتها انجام شد با خاطیان برخورد شود، همچنین توزیع ماسک به صورت انبوه در داخل داروخانه ها ممنوع است.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان رفسنجان، قیمت ماسک به صورت تک فروشی برای مصرف کننده ۲۵۰۰ تومان و حداکثر قیمت برای تولید انبوه ۲۰۰۰ تومان باشد.

وی تاکید کرد: مردم گرانفروشی را به تلفن ۱۲۴ گزارش کنند.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: از امروز ضدعفونی معابر بر اساس نیاز انجام شده و مناطقی که از ریسک بالاتری برخوردارند ضدعفونی می شوند، همچنین آبیاری پارکها و فضای سبز جهت صرفه جویی در آب و مصرف بهینه در شب انجام شود و چراغهای پارکها روشن باشد.

فصیحی هرندی با اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان رفسنجان در خصوص اتباع افغانستانی در مهمانشهر، گفت: مقرر شد در خصوص ساکنین مهمانشهر، فقط بزرگسالان و سرپرستان خانوارها جهت کار و تامین معاش حق تردد داشته باشند که ساعات تردد صبح ها از ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۳۰ جهت خروج و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جهت ورود می باشد.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان رفسنجان یادآور شد: طبق مصوبه استانی، ساعت کار کلیه پاساژها و بازارهای مسقف تا ساعت ۱۹ عصر بوده و پاساژهای متخلف از این مصوبه تا یک ماه پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان فاصله گذاری اجتماعی کرونا مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :