انعقاد تفاهم نامه اجرای پروژه فاضلاب شهری رفسنجان

  • شناسه خبر: 5432
انعقاد تفاهم نامه اجرای پروژه فاضلاب شهری رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت : تفاهم نامه اجرای پروژه  آب و فاضلاب شهری رفسنجان بین شرکت ارتباط ایران ، شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و رفسنجان منعقد شد. به گزارش روراستی حمید ملانوری در جلسه شورای اداری  رفسنجان افزود : رفسنجان چندین سال متوالی دچار خشکسالی شده و ارایه این طرح و اجرای آن کمک […]

فرماندار رفسنجان گفت : تفاهم نامه اجرای پروژه  آب و فاضلاب شهری رفسنجان بین شرکت ارتباط ایران ، شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و رفسنجان منعقد شد.

به گزارش روراستی حمید ملانوری در جلسه شورای اداری  رفسنجان افزود : رفسنجان چندین سال متوالی دچار خشکسالی شده و ارایه این طرح و اجرای آن کمک بسیاری به مردم رفسنجان می کند.

وی تصریح کرد :2500 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه آب و فاضلاب شهری رفسنجان نیاز است که از محل اعتبارات دولتی اعتبار مورد نیاز به عبارتی 500 میلیارد ریال توسط بخش سرمایه گذاری شرکت مهندسی ارتباط ایران و دو هزار میلیارد ریال دیگر نیز از صندوق توسعه ملی تامین می شود.

او در بخشی از سخنانش به خصوصیات یک مدیر موفق اشاره کرد و گفت : یک مدیر خوب و موفق در کارهایش نظم و برنامه ریزی دارد و خوش رفتار ، طرفدار ارزشهای اسلامی و مهربان است ، نگاه عمیق به وضع ضعیفان جامعه دارد و کسی است که مردم او را الگوی زندگی خود قرار می دهند.

ملانوری افزود : اگر مدیران یک جامعه شیعی ، پرهیزکاری و دوری از گناه را سرلوحه کار خود قرار دهند ، نگاه عادلانه به مردم داشته باشند و تند خو نباشند ، توجه به اقتدار و توانایی خدا داشته باشند ، به پست و مقام به عنوان سروری نسبت به مردم توجه نکنند و دغدغه آنها رفع معضلات معیشتی مردم باشد به یقین جامعه ای سالم و پویا و بدون فساد است که موجب جلب رضایت خدا نیز می شود.

او تصریح کرد : اگر وضع معیشتی مردم اصلاح شود دیگر مفسده هایی به عنوان طلاق ، کاهش ازدواج  ، اعتیاد و دزدی و دیگر معضلات را نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد : تکریم ارباب رجوع ، باید یکی از وظایف یک مدیر باشد چرا که مسئولیتی تحت عنوان خدمت به خلق را خداوند بر دوش وی نهاده و باید که مردم را کار گشایی کند نه اینکه گره بر کار  آنها ببندد.

حمید ملانوری تصریح کرد : مدیران باید از والدین و خانواده های شهدا و ایثارگران سرکشی کنند و از آنها بازدید به عمل آورند زیرا آنها یادگاران دوران دفاع مقدسند ، کسانی که جان خود را به دست گرفتند و از مرز و بوم ایران اسلامی و از عزت و ناموس کشور در مقابل ابرقدرتها و ظالمان دفاع کردند و خون خود را در آبیاری درخت اسلام جاری ساختند.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد : هر اداره ای بهتر است در گروه مخاطب خود به دنبال کشف استعدادها و جذب انها و هدایت کردن آنها به سمت متعالی شدن باشند و نگذارند نیروهای مبتکر و خلاق از رنج بیکاری دین و دنیای خود را بفروشند و در پی خلاف باشند.

وی افزود : مدیران به دنبال جذب سرمایه گذاران و کار آفرینان باشند تا جامعه  را به سمت اشتغالزایی و پویایی ببرند.

برچسب ها:
آب و فاضلاب رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :