با حضور فرمانده سپاه ثارالله کرمان برگزار شد؛

آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه سپاه رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 54742
آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه سپاه رفسنجان+تصاویر

آیین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید سپاه ناحیه رفسنجان برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، آیین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان در حسینیه ثارالله برگزار شد.

علی‌اکبر شاهرخی در این آیین اظهار داشت: در زمینه‌های عمرانی و زیرساختی در راه‌اندازی سوله‌های صالحین و سالن‌های چندمنظوره  به اتمام رسیدند سالن ۹ دی کامل شده،  با پیگیری‌های صورت گرفته و هماهنگی ظرفیت بسیار خوبی در بحث احداث فاز دوم درمانگاه امام سپاه این پروژه به اتمام می‌رسد که کمک حال مجموعه بهداشتی شهرستان باشد.

فرمانده سابق ناحیه سپاه رفسنجان با اشاره به تجهیز سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن با کمک مجموعه شهرستان، ادامه داد: ۱۰ پایگاه مقاومت طی ۲۲ ماه اخیر احداث شد و بعد از کرمان در بحث احداث میدان تیر که نیاز بود برای آینده انقلاب و بسیجیان که اردوگاه داشته باشیم، اقدامات خوبی انجام شد.

وی تصریح کرد: در بحث امنیتی، مجموعه سپاه در کنار همه نیروهای امنیتی و انتظامی کمک خیلی خوبی به بحث امنیت پایدار در شهرستان داشت و با همدلی که در مجموعه شورای تأمین این شهرستان وجود دارد توانستیم به این مهم دست یابیم، همچنین در ابعاد اجتماعی خدمات گسترده‌ای از جمله راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه برای توسعه و ترویج بانکداری بدون ربا و کمک به افراد نیازمند گام برداریم.

شاهرخی از ساخت منزل محرومان هم در شهرستان هم سیل‌زدگان حمیدیه و منطقه شرق کشور و زهکلوت یاد کرد و گفت: در رزمایش مواسات با همکاری مجوعه شهرستان اقدامات ارزشمندی انجام شد و در خصوص بصیرت‌افزایی و تلاش در جهت بسترسازی برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب نشست‌های خوبی برگزار شد و اینکه این راه ادامه داشته باشد به اهداف متعالی می‌رسیم.

وی خاطرنشان کرد: در مکتب سردار سلیمانی آموزش و تربیت پاسدار تکلیف‌گرا یکی از ارکانی است که در سایه ولایت‌پذیری می‌تواند عنصر بسیار مؤثر برای انقلاب اسلامی باشد که بنده در جای دیگری سربازی در خدمت ولایت خواهم بود و با تأسی از رفتارو  منش سردار سلیمانی و بر اساس تکلیفی که بر عهده‌ ما است، ادامه خدمت می‌دهم و  طلب حلالیت از کل مجموعه شهرستان دارم.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
تکریم رفسنجان سپاه ثارالله فرمانده سپاه معارفه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :