فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد:

دستگیری سارقان در پوشش مأموران بهداشت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 54778
دستگیری سارقان در پوشش مأموران بهداشت در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری ۲ نفر سارق در پوشش مأموران بهداشت ۳ نفر همدست و کشف مقداری طلا در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری ۲ نفر سارق در پوشش مأموران بهداشت ۳ نفر همدست و کشف مقداری طلا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روراستی، مهدی کریمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته گذشته همکاران ما در پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری تعدادی سارق در پوشش مأموران بهداشت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با توضیحاتی گفت: یک نفر زن و یک نفر مرد وارد منازل افراد مسن می‌شدند و با تست فشار خون کار خود را شروع می‌کردند و سپس به سوژه مورد نظر قرص بیهوشی خورانده و اقدام به سرقت از منزل وی می‌کردند.

وی با بیان اینکه سه نفر همدست این سارقان هم دستگیر شدند ارزش طلاو جواهرات مکشوفه را بالای ۲۰۰میلیون ریال عنوان کرد و تصریح کرد: شهروندان حتما باید به افراد مسن سر بزنند و رفت و آمدها را رصد کنند، همچنین نگهداری طلا و جواهرات در صندوق امانات بانک‌ها بهترین راه است که توصیه می‌شود.

کریمی در ادامه اظهار کرد: در هفته جاری ۱۰ نفر سارق احشام دستگیر شدند که اهل شهرستان‌های دیگر بودند، این سارقان پس از سرقت خودرو وانت اقدام به سرقت احشام می‌کردند و آن را در شهرستان‌های دیگر استان به فروش می‌رساندند.

وی عنوان کرد: در این خصوص ۵۰ راس دام کشف شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
احشام رفسنجان سارق سرقت طلا نیروی انتظامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی اکبر

    شرکت کی جوابگو بوده که الان با شد اگر فعالیت شرکت جوابگوی حقوق فعلی کارمندان و هزینه هایش نیست چرا تعطیل یا انحلالش نمیکنند و این چنین چوب حراج به اموال شرکت میزنند وعده ای به ثروتهای باد آورده می رسند