امام جمعه رفسنجان:

سیستم بانکی باید اصلاح شود

  • شناسه خبر: 54799
سیستم بانکی باید اصلاح شود

امام جمعه رفسنجان گفت: برای جهش تولید سیستم بانکی کشور باید اصلاح شود اگر این روند در بانک‌ها ادامه پیدا کند جهشی شاهد نخواهیم بود.

امام جمعه رفسنجان گفت: برای جهش تولید سیستم بانکی کشور باید اصلاح شود اگر این روند در بانک‌ها ادامه پیدا کند جهشی شاهد نخواهیم بود.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در اولین خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان در سال جدید که با توجه به شیوع کرونا تعطیل بود، با اشاره به بیماری کرونا در ایران و جهان اظهار داشت: عملا تعطیلی کار و شغل میسر نیست اما لازم است همه ما مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را در تمام اماکن رعایت کنیم و در کنار آن انس با خدا و یاری‌خواستن از خداوند را فراموش نکنیم.

امام جمعه رفسنجان با قدردانی از کاد پزشکی، پرستاری، خدماتی، آزمایشگاهی و علمی کشور که با تلاش خود هم در درمان و هم در کمک به بیماران توفیقات زیادی کسب کردند، اضافه کرد: اخیر اعلام کردند با کشف داروی جدید میزان مرگ و میر را به پنج برابر کاهش دادند.

وی تصریح کرد: در کنار خدمات مستقیم کادر درمانی نیروهای بسیجی، نظامی و انتظامی، خیران و مواکب و…در یک رزمایش و مواسات مومنانه به صحنه آمدند و جلوه‌های زیبایی از انسانیت و آموزه‌های دینی و لبیک به دعوت حکیمانه رهبر انقلاب را به نمایش گذاشتند.

عسکری خاطرنشان کرد: عده‌ای طماع برده‌های شیطان به فکر احتکار و گرانفروشی افتادند و ماسک و ژل و مواد بهداشتی مورد نیاز مردم را احتکار کردند، در واقع جریان کرونا یک عرصه امتحان و آزمون بزرگی بود که عده‌ای سودهای معنوی بالایی بردند یک عده هم خسارت دیدند.

وی با اشاره به سال جهش تولید ادامه داد: همه ما مشکل بیماری اقتصاد را می‌دانیم و کتمان‌شدنی نیست، سال‌هاست که رهبر معظم انقلاب هم درد را هم درمان را برای ما بیان فرمودند اما بعضا گوش شنوایی برای این قضیه کمتر دیده شده است.

خطیب جمعه رفسنجان ادامه داد: بعضی از افراد نه تنها اقدام جدی برای اقتصاد نداشتند بلکه مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کردند که اینها پیاده‌نظام جبهه دشمن و غربگرایان هستند.

وی تأکید کرد: برای جهش تولید سیستم بانکی کشور باید اصلاح شود اگر این روند در بانک‌ها ادامه پیدا کند جهشی شاهد نخواهیم بود همچنین جلوی قاچاق کالاها باید گرفته شود تولیدکنندگان هم نسبت به کیفیت محصولات خود جدیت به خرج دهند.

عسکری بیان کرد: خام‌فروشی مسئله مهمی است که باید به آن توجه شود ایجاد ارزش افزوده از محصولات‌مان می‌تواند به توسعه کشور کمک کند، رفع قوانین دست و پاگیر تولید و واردات در حد نیاز باشد و اقتصاد مقاومتی که رهبری فرمودند باید در جامعه شکل بگیرد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی به میانگین مشارکت مردم در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار اشاره کرد که از میانگین کشوری بالاتر بود و گفت: اما مطلوب و رضایت‌بخش نبود، باید حضور در انتخابات بیشتر باشد که علت آن باید آسیب‌شناسی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جهش تولید رفسنجان سیستم بانکی نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :