امام جمعه رفسنجان:

امنیت، از مهمترین مولفه های جامعه است

  • شناسه خبر: 54898
امنیت، از مهمترین مولفه های جامعه است

امام جمعه رفسنجان گفت: یک کشور برای رشد و رسیدن به اهداف خود باید زیرساخت‌هایی داشته باشد یکی از مهم‌ترین مولفه‌های یک جامعه، امنیت است.

امام جمعه رفسنجان گفت: یک کشور برای رشد و رسیدن به اهداف خود باید زیرساخت‌هایی داشته باشد یکی از مهم‌ترین مولفه‌های یک جامعه، امنیت است.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در آیین افتتاح ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: یک کشور برای رشد و رسیدن به اهداف خود باید زیرساخت‌هایی داشته باشد یکی از مهم‌ترین مولفه‌های یک جامعه، امنیت است.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در یک شهر نیازمند امنیت بوده همچنین یک دانشگاه اگر بخواهد برند باشد و بتواند دانشجویان با رتبه علمی بالا تحویل جامعه بدهد نیازمند به امنیت است.
امام جمعه رفسنجان ادامه داد: امنیت، در تمام مقوله‌ها لازم است اگر گردشگری بخواهد وارد یک منطقه شود امنیت مهم‌ترین بحثی‌ست که باید در آن منطقه وجود داشته باشد.
عسکری با بیان اینکه امنیت را مردم باید احساس کنند، خاطرنشان کرد: همه کسانی که برای تحکیم امنیت و امنیت پایدار تلاش می‌کنند، اقدامی بسیار ارزشمند می‌کنند که قابل تقدیر است.

رفسنجان شهر خیّرپرور 
مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان اظهار کرد: شهرستان رفسنجان خیرپرور است که از دوران بسیار دور تا کنون زیرساخت‌ها را فراهم کردند و هرجا لازم بود با پشتیبانی‌های مادی و معنوی خود موجب پیشرفت شده‌اند.
وی تصریح کرد: مدارس، مراکز بهداشتی درمانی و دانشگاه‌ها خیرساز هستند و از دیرباز به سلامت مردم اهمیت قائل شدند و در شهر و روستا مراکز بهداشتی و درمانی ساختند و در اختیار مردم قرار دادند و امروز در مسأله امنیت خیران ورود کردند.
فصیحی‌هرندی ابراز داشت: از این خیر که گمنام است از طرف مردم رفسنجان از وی تشکر می‌کنم.
وی متذکر شد: این خیر یک مجتمع آموزشی ورزشی و فرهنگی در یک نقطه دیگر برای دختران رفسنجان احداث می‌کند که امروز آن را کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امنیت خیر رفسنجان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :