امام جمعه رفسنجان:

چرا مسئولان به فکر مشکلات معیشتی مردم نیستند

  • شناسه خبر: 54913
چرا مسئولان به فکر مشکلات معیشتی مردم نیستند

امام جمعه رفسنجان گفت: متاسفانه با برنامه‌ریزی‌های غیرحکیمانه و ولنگاری، سال جهش قیمت‌ها را می‌بینیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: متاسفانه با برنامه‌ریزی‌های غیرحکیمانه و ولنگاری، سال جهش قیمت‌ها را می‌بینیم.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: ما امروز در جامعه نیازمند بسیج دین‌پژوهی هستیم خیلی از ناهنجاری و کج رفتاری‌های با دین هماهنگی ندارد به این دلیل است که نمی‌دانند اینها خلاف دین است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: بیماری عالم‌گیر کرونا تمام نشده است از هفته گذشته قریب به یک میلیون در عالم مبتلا به این بیماری شده‌اند، جلوی کسب و کار را نمی‌شود گرفت اما پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی باید رعایت شود به‌ویژه افرا د مسن و دارای بیماری زمینه‌ای را باید مراقبت کنیم.

وی به قیام مردم ستمدید آمریکا و اروپا علیه تبعیض نژادی و سرمایه‌داری اشاره کرد که این معنا را امام و رهبری قبلا بیان فرموده بودند و امروز صدق گفتار آنها را می‌بینیم.

عسکری ادامه داد: ایالت‌های آمریکا دنبال خودمختاری هستند و چهره وحشی آمریکا و غرب نشان را می‌دهند که با مردم چگونه برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به بیداری، بصیرت و شجاعت در ملت‌های دنیا افزود: ما چهل سال قبل زانوی آمریکا را از گردن خود برداشتیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به سال جهش تولید ابراز داشت: متاسفانه با برنامه‌ریزی‌های غیرحکیمانه و ولنگاری، سال جهش قیمت‌ها را می‌بینیم.

عسکری با ذکر این مطلب که آمار موالید ما بسیار خطرناک و زیر هفت، دهم است، افزود: این روال، آینده کشور را با خطر مواجه می‌کند که البته خانواده دلیل خود را مشکلات اقتصادی عنوان می ‌کنند.

وی با ذکر این سئوال که چرا مسئولان به فکر نیستند و کاری انجام نمی‌دهند، ادامه داد: همیشه گرا به دشمن می‌دهند که تحریم کند، زندگی مردم با این گرانی‌ها و عدم ثبات بازار سخت شده، آقایان قدری به خود بیایند و نظارت‌ها را جدی بگیرند.

خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به مسکن مهر و ایراداتی که از آن گرفته شد، گفت: خود شما برای رفع این ایراد چه نسخه‌ای ارائه کردید.

وی تصریح کرد: وضعیت رسوا و شرم‌آور خودروهای داخلی هر روز بدتر از دیروز و گران و بی کیفیت‌ترچرا مسئولان نظارتی خود را به خواب زدند و به فکر مردم نیستند.

عسکری بیان کرد: کمبودها را به جان می‌خریم مردم از کمبودها گله‌مند نیستند مردم از تبعیض و فساد گله‌مند هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان قیمتها مردم مسئولان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :