در جلسه ستاد کرونا رفسنجان مطرح شد؛

برخورد جدی با تخلفات کرونایی در جایگاه‌های سوخت

  • شناسه خبر: 55421
برخورد جدی با تخلفات کرونایی در جایگاه‌های سوخت

نماینده شرکت نفت رفسنجان گفت: جایگاه های سوخت دارای تخلفات کرونایی به کمیسیون تخلفات شرکت نفت معرفی می شوند.

نماینده شرکت نفت رفسنجان گفت: جایگاه های سوخت دارای تخلفات کرونایی به کمیسیون تخلفات شرکت نفت معرفی می شوند.

به گزارش روراستی، کریمی نماینده شرکت نفت در ستاد کرونا شهرستان رفسنجان ظهار داشت: تمام جایگاه‌های سوخت شهرستان رفسنجان و انار بازدید شده و جایگاه‌هایی که طبق امتیازی که کسب کردند جایگاه‌های زرد و قرمز اخطار کتبی گرفتند و از این بازدیدها نتایج خوبی گرفتیم که جایگاه‌های زرد با انجام دستورات بهداشتی سبز شدند.

وی عنوان کرد: در بازدید اول، پنج جایگاه سبز بودند که الان به هشت جایگاه رسیده و در حال حاضر با جدیت کامل بازدید انجام می‌شود.

کریمی با اشاره به اینکه امروز، ۱۰ جایگاه سوخت بازدید شد که دو جایگاه سبز، پنج جایگاه زرد و سه جایگاه قرمز بودند، تصریح کرد: جایگاه های سی ان جی که زیر نظر شهرداری هستند از نظر ماسک و مواد ضدعفونی قرمز هستند که اخطار گرفتند در مرحله دوم اگر باز هم قرمز باشند به کمیسیون تخلفات شرکت نفت معرفی می‌شوند.

نماینده شرکت نفت خاطرنشان کرد: از سه جایگاه قرمز امروز دو جایگاه مربوط به cng است که باید با شهرداری مکاتبه کنیم که تذکر دهند که اصلاح شوند و هم به کمیته تخلفات شرکت نفت معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: در جایگاه cng مسئول جایگاه سوخت‌گیری می‌کند و به هیچ وجه فرد سوخت‌گیری نمی‌کند اما طبق چک‌لیستی که در اختیار داریم موارد باید رعایت شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تخلف جای جایگاه سوخت رفسنجان ستاد کرونا سی ان جی شهرداری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :