رئیس اداره پست رفسنجان گفت: از اول تیرماه اعلام کردیم که اربابرجوع در قسمت توزیع مرسولات مراجعه نکند و چنانچه با او تماس گرفتند که برای تحویل مرسوله خود به پست مراجعه کند درخواست کند که موزع خودش مرسوله را درب منزل تحویل دهد.
به گزارش روراستی، مجید شهابی اظهار داشت: از اول بهمن امسال تا خردادماه مرسولاتی که وارد پست شده ۳۰۰ درصد افزایش ترافیک داشته که بهدلیل شیوع کرونا بوده که خریدهای اینترنتی افزایش داشته و این میزان مرسوله بیسابقه است.
رئیس پست رفسنجان در خصوص تماس با صاحبان مرسولهها توضیح داد: بهدلیل اینکه زیرساختها و نیروی انسانی که داشتیم پیشبینی ۳۰۰ درصد افزایش نبوده و نواقصی وجود داشت، از مشتریان درخواست میشد که برای تحویل مرسوله به اداره پست مراجعه کنند.
وی ادامه داد: قبلا روزانه ۱۰۰مرسوله تحویل پست میشد که حجم کار کمتر بود اما برای ۳۰۰ مرسوله امکان توزیع توسط یک نفر نبود.
شهابی عنوان کرد: از اول تیرماه اعلام کردیم که اربابرجوع در قسمت توزیع مرسولات مراجعه نکند و چنانچه با او تماس گرفتند که برای تحویل مرسوله خود به پست مراجعه کند درخواست کند که موزع خودش مرسوله را درب منزل تحویل دهد.
وی با بیان اینکه تأکید ما بر این است که کسی وارد اداره پست نشود و مرسوله درب منزل تحویل داده میشود، افزود: مرسولات چهار بار در پست رفسنجان باید جابهجا شوند اگر قرار باشد ارباب رجوع به اداره مراجعه کند زمان تلف میشود و نمیتوانند جواب بدهند موزع باید امانتها را پشت سر هم قرار دهد تا به راحتی بتوانند به دست شهروندان برسانند.
شهابی در ادامه با بیان اینکه ۱۳ دفتر خدمات ارتباطی شهرستان که توسط وزارت ارتباطات دایر شدند زیر نظر اداره پست هستند، تصریح کرد: اخیرا این دفاتر پیشخوان دولت شدند.
وی بیان کرد: این دفتر باید بازدید شوند که در بازدیدی که انجام دادیم اکثرا فضای ناکافی دارند و فاصله اجتماعی در فضای کوچک رعایت نمیشود، بعضیها نسبت به زدن ماسک و حفاظ بین مشتری مشکل داشتند که در این بازدیدها دو مورد قرمز داشتیم که به زرد تبدیل شدند اما رتبه زرد زیاد داریم.
شهابی اضافه کرد: از ۶ بازدید انجام شده طی روزهای گذشته دو مورد سبز و چهار مورد زرد داشتیم اما باز هم رعایت نکردند که اخطار جدی داده میشود و این بازدیدها همچنان ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/