فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان:

تنها راه نجات کشور تبعیت از مکتب سلیمانی هاست

  • شناسه خبر: 55733
تنها راه نجات کشور تبعیت از مکتب سلیمانی هاست

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: تنها راه نجات کشور تبعیت از مکتب سلیمانی‌هاست، سردار شهید سلیمانی روحیه جهادی، مردمداری و ولایتمداری را سرلوحه کارخود قرار داده بود، نه نگاه به غرب.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: تنها راه نجات کشور تبعیت از مکتب سلیمانی‌هاست، سردار شهید سلیمانی روحیه جهادی، مردمداری و ولایتمداری را سرلوحه کارخود قرار داده بود، نه نگاه به غرب.

به گزارش روراستی، محمد پساوند در آیین تجلیل از خبرنگاران به همت سپاه ناحیه رفسنجان اظهار داشت: خبرنگاران دیده‌بانان امین جامعه هستند که در عرصه‌های مختلف پرچم آزادگی و امید را برافراشته می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان بیان داشت: خبرنگاران دارای ویژگی‌های شخصیتی و فردی هستند که آنها را از دیگر افراد جامعه متمایز می‌کند، خلاقیت‌ و مسئولیت‌پذیری، تیزبینی و پرسش‌گری و پایبندی به اخلاق از ویژگی‌های بارز اخلاقی خبرنگاران این شهرستان است.

وی تصریح کرد: رسالت خبرنگاران  دفاع از حق و بیدارکردن وجدان‌هاست و در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران امیدآفرینی به جامعه است.

پساوند بیان کرد: با نگاه به اوضاع و احوال کشورهای منطقه و جهان غول‌های رسانه‌ای بزرگ تمام تلاش خود را می‌کند که ناامیدی را در بین مردم ترویج دهد و به‌دنبال ناکارآمدی نظام و همچنین ایجاد دوقطبی بین مردم و مسئولان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در بحث بصیرت پرچمدار جامعه است، افزود: امروز خبرنگاران هم نقش بزرگی در بصیرت‌افزایی و روشنگری در بین آحاد جامعه دارند که توطئه‌های دشمنان را به مردم تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما زنده است و حرکت می‌کند و چون زنده است، دشمن دارد و طبق فرمایش امام راحل انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است.

پساوند ابراز داشت: دشمن به‌دنبال تغییر ذائقه فکری مردم ایران است که رسانه در تقویت اعتماد به نفس، خودباوری، بصیرت افزایی و القای امید به جامعه نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه باید استقامت فکری و عملی در برابر فشار اقتصادی دشمن داشته باشیم و مردم بدانند خسارت سازش با مستکبران به مراتب بیشتر از مقابله است، افزود: ملاک و مبنای حرکت و معیار شاخص ما خط رهبری‌ست.

پساوند ادامه داد: تنها راه نجات کشور تبعیت از مکتب سلیمانی‌هاست، سردار شهید سلیمانی روحیه جهادی، مردمداری و ولایتمداری را سرلوحه کارخود قرار داده بود، نه نگاه به غرب. دشمنی و تقابل استکبار پایان‌ناپذیر است، دشمنان با مبانی فکری و اعتقادی اسلام ناب محمدی مشکل دارند.

پساوند خاطرنشان کرد: از استکباری که موجودیت خود را با وجود ما در خطر می‌بیند نباید انتظاری جز دشمنی و فتنه‌انگیزی  داشته باشیم.

حجت‌الاسلام حجت بیاضی‌پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رفسنجان ابراز داشت: خداوند به قلم قسم یاد می‌کند و هر آن‌چه خداوند به آن قسم یاد می‌کند دارای اهمیت است.

وی افزود: رسالت اصلی خبرنگار ایجاد امید در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خبرنگار رفسنجان سپاه سلیمانی مکتب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :