فرماندار رفسنجان خبر داد:

افتتاح ۱۳۰ طرح با اعتبار ۱۷۸ میلیارد تومان در رفسنجان در هفته دولت

  • شناسه خبر: 55764
افتتاح ۱۳۰ طرح با اعتبار ۱۷۸ میلیارد تومان در رفسنجان در هفته دولت

فرماندار رفسنجان گفت: در هفته دولت، ۱۳۰ طرح با اعتبار ۱۷۸ میلیارد تومان افتتاح، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار رفسنجان گفت: در هفته دولت، ۱۳۰ طرح با اعتبار ۱۷۸ میلیارد تومان افتتاح، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود.
به گزارش روراستی،، مجید فصیحی‌هرندی عصر امروز در نشست خبری به‌مناسبت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر خدمت به محرومان را اصل کار خود می‌دانستند، خدمت به مردم از ویژگی‌های انسان‌هایی‌ست که به آرمان‌های انقلاب و اسلام معتقد هستند.
فرماندار رفسنجان بیان داشت: اگر بخواهیم موفق باشیم از الگوی شهید رجایی استفاده کنیم چون ایشان ارزش خدمت به مردم را خیلی خوب درک می‌کرد.
وی با بیان اینکه نباید به مردم وعده داد مردم ار وعده‌ها خسته شدند، ادامه داد: مردم استحقاق هر گونه خدمتی دارند.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: در هفته دولت ۱۳۰پروژه در شهرستان رفسنجان با اعتبار ۱۷۸ میلیارد تومان افتتاح، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود.
وی افزود: ۴۱ طرح روستایی‌ با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۸۹ پروژه با اعتبار ۱۶۲ میلیارد تومان مربوط به سایر دستگاه‌هاست.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی ۳۸۷ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان به بانک رسالت معرفی شده که ۶۸، طرح در حوزه صنعت با اعتبار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ۷۱ طرح در حوزه میراث فرهنگی با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان و طرح‌هایی در حوزه کشاورزی و…بوده است؛ در مجموع ۵۲۶ طرح با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۴۹ میلیون تومان به بانک معرفی شده که ۱۴۵ طرح تسهیلات دریافت کردند.
وی با اشاره به افزایش مصرف ۲۰ تا ۲۵ درصدی آب در تابستان گفت: مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی شهر رفسنجان که قرار بود شهریورماه امسال بهره‌برداری شود، به‌دلیل شرایط اقتصادی راه‌اندازی نمی‌شود و به تابستان سال آینده موکول می‌شود.
فرماندار ویژه رفسنجان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ساماندهی کارگران فصلی اشاره کرد که در فصل برداشت پسته در رفسنجان حضور می‌یابند و اضافه کرد: روزانه ۲۰ هزار نفر کارگر در مجموع یک میلیون نفر روز کارگر در فصل برداشت پسته رویداد بزرگ اقتصادی رفسنجان را همراهی می‌کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها:
طرح فرماندار رفسنجان فصیحی هرندی هفته دولت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :