یک طرح راهسازی در رفسنجان بهره برداری شد

  • شناسه خبر: 55846
یک طرح راهسازی در رفسنجان بهره برداری شد

به مناسبت هفته دولت ۸ کیلومتر روکش آسفالت جاده رفسنجان – زرند به بهره برداری رسید. به گزارش روراستی، علی محمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان‌ رفسنجان گفت: با توجه به اینکه شهرستان‌ رفسنجان ۸۵۰ کیلومتر راه آسفالته‌ و ۷۴۰‌ کیلومتر جاده خاکی دارد‌ و نسبت‌ به استان که ۹۵۰۰ […]

به مناسبت هفته دولت ۸ کیلومتر روکش آسفالت جاده رفسنجان – زرند به بهره برداری رسید.

به گزارش روراستی، علی محمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان‌ رفسنجان گفت: با توجه به اینکه شهرستان‌ رفسنجان ۸۵۰ کیلومتر راه آسفالته‌ و ۷۴۰‌ کیلومتر جاده خاکی دارد‌ و نسبت‌ به استان که ۹۵۰۰ کیلومتر جاده‌ آسفالته‌ دارد حدود ۱۰‌درصد‌ را به خود اختصاص‌ داده است‌.
وی بیان داشت: پروژه امروز محور رفسنجات‌ به زرند است که از اعتبارات ملی سال‌ گذشته به طول ۸‌ کیلومتر‌ اجرا شده‌ است‌ و اعتبار حدود ۲ میلیارد تومان‌ صرف شده است.
وی با اشاره به اینکه تابلوهای راهنمایی‌ رانندگی برای‌ حفظ جان مردم‌ در مسیر کار گذاشته می شود که متأسفانه گاهی به سرقت می رود  همچنین نخاله‌ های ساختمانی این محور هم چهره شهر را زشت کرده است که باید از این کار جلوگیری شوذ.
علی آرمان معاون عمران فرمانداری رفسنجان اظهار کرد: احداث باند دوم‌ این مسیر هم‌ به زودی شروع خواهد شد و با اعتباری که از محل معادن اختصاص می یابد در سال جاری ۸‌ میلیارد تومان است که احداث باند دوم‌ محور زرند به زودی‌ آغاز می شود .
وی خاطرنشان کرد: با توجه‌ به اینکه ۸۵۰‌ کیلومتر راه‌ آسفالت در این شهرستان‌ وحودددارد‌ که ۱۰ درصد راه‌ های آسفالت‌ استان است اما‌‌ با توجه به اینکه اکثر جاده های رفسنجان‌ اسفالته‌ است‌ و شاخص‌ های توزیع‌ اعتبار هم‌ بر اساس‌ جاده‌ های فاقد آسفالت‌ به شهرستان‌ اختصاص‌ می یابد متاسفانه یک درصد‌ اعتبارات‌ راه های استان‌ به رفسنجان تخصیص می یابد در حالیکه‌ ۱۰‌ درصد راه ها را داریم‌ و با این یک درصد حتی به رفع نقاط حادثه خیز و مشکلات راه ها هم نمی رسد.
آرمان زیرساخت های راه شهرستان را توسط خودیاری مردم و از اوایل‌ انقلاب دانست و گفت: اما الان بعد از گذشت ۴۰‌ سال اکثر راه‌ ها‌ مشکل دارند و روکش‌ آنها با مشکل برخورده و اعتبارات رفع مشکلات را غیرممکن‌ ساخته که امیدواریم‌ با پی گیری ها مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
راهسازی رفسنجان زرند هفته دولت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :