رقابت 4609 داوطلب آزمون سراسری سال 93 در رفسنجان

  • شناسه خبر: 5632
رقابت 4609 داوطلب آزمون سراسری سال 93 در رفسنجان

نماینده تام الاختیار آزمونهای سراسری سازمان سنجش گفت : 4609 داوطلب رفسنجانی در آزمون سراسری به رقابت می پردازند که این میزان نسبت به سال گذشته 4درصد  کاهش یافته است. به گزارش روراستی، محمد خان زاده در جمع خبرنگاران افزود : از این تعداد 1779 نفر مرد و 2830 نفر زن در گروههای علوم تجربی […]

نماینده تام الاختیار آزمونهای سراسری سازمان سنجش گفت : 4609 داوطلب رفسنجانی در آزمون سراسری به رقابت می پردازند که این میزان نسبت به سال گذشته 4درصد  کاهش یافته است.

به گزارش روراستی، محمد خان زاده در جمع خبرنگاران افزود : از این تعداد 1779 نفر مرد و 2830 نفر زن در گروههای علوم تجربی ، زبان ، ریاضی و فنی ، هنر و علوم انسانی شرکت کردند.

وی ادامه داد : آزمون سراسری سال 139۳ در گروه‌های علوم رياضی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان خارجی و در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنج شنبه و جمعه ، پنجم و ششم تیرماه و صبح شنبه ، هفتم تیرماه در حوزه‌های امتحانی برگزارمی شود.

وی تصریح کرد : داوطلبان در سه حوزه امتحانی دانشکده فنی مهندسی ، دانشکده علوم پایه و دانشکده علوم انسانی در رفسنجان در 4 گروه آزمایشی درسی به رقابت می پردازند.

خان زاده خاطرنشان کرد : در کل کشور 550 هزار نفر در رشته علوم تجربی و 200 هزار نفر در گروه آزمایشی ریاضی شرکت می کنند که در هرکدام از این رشته ها 50 هزار نفر پذیرش می شوند.

وی توصیه کرد : داوطلبان بهتر است در طول 24 ساعت قبل از شروع امتحانات جزوات درسی و کتاب را کنار گذاشته و محیط آرام را برای ذهن خود مهیا کنند زیرا داوطلب قرار است تمام دانسته های یاد گرفته در طول 12 سال را در مدت 2 ساعت ارزیابی کند .

برچسب ها:
آزمون رفسنجان روراستی سنجش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :