وضعیت نگران‌کننده بانک‌های رفسنجان از نظر شیوع کرونا/ابتلای ۴۱ نفر از کارکنان

  • شناسه خبر: 56874
وضعیت نگران‌کننده بانک‌های رفسنجان از نظر شیوع کرونا/ابتلای ۴۱ نفر از کارکنان

شهرستان رفسنجان از نظر شیوع کرونا در وضعیت بحرانی قرار دارد و بانک‌های این شهرستان یکی از مکان‌هایی‌ست که جمع زیادی از کارکنان آن به این بیماری گرفتار شدند.

شهرستان رفسنجان از نظر شیوع کرونا در وضعیت بحرانی قرار دارد و بانک‌های این شهرستان یکی از مکان‌هایی‌ست که جمع زیادی از کارکنان آن به این بیماری گرفتار شدند.

به گزارش روراستی، شهرستان رفسنجان در وضعیت بحرانی از نظر کرونا قرار دارد و در این فصل حضور کارگران فصلی موج شیوع کرونا را در سراسر شهرستان گسترده‌تر کرده است، به طوریکه در یک روستا از توابع بخش مرکزی جمعیت زیادی به کرونا مبتلا که متأسفانه تعدادی هم فوت شده‌اند.

اما کارمندان بانک‌های خصوصی و دولتی در رفسنجان هم از کرونا در امان نبوده‌اند و با وجود ازدحام جمعیتی که همیشه در این ایام به دلیل برداشت پسته و پرداخت حقوق کارگران در بانک‌های رفسنجان می‌بینیم مزید بر علت شده که به نوعی همه‌گیری کرونا در بین کارمندان بانک‌ها اتفاق بیفتد که دو شعبه از بانک‌های ملی و مسکن روز گذشته و امروز به دلیل ابتلای کارکنان آن تعطیل شدند.

اما امروز این موضوع موجب شد جمع زیادی از همسران کارکنان بانک‌های رفسنجان که نسبت به سلامت جان همسر و فرزندان و خانواده خود احساس خطر کرده بودند، برای مطالبه‌گری به فرمانداری مراجعه کنند و خواستار تعطیلی بانک‌ها شدند.

مصطفی کدخدایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به اینکه دستورات و پروتکل‌های بهداشتی کمتر مورد رعایت و توجه قرار می‌گیرد، خطر ابتلا به ویروس در شهرستان به ویژه در بانک‌ها افزایش داشته به‌طوری که ظرف مدت دو هفته ۴۱ نفر از از مجموع ۴۶۱ نفر از کارکنان بانک‌های دولتی و خصوصی شهرستان به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی ادامه داد: امروز هم شاهد حضور جمعی از بانوان که از خانواده کارکنان بانک‌ها بودند مقابل فرمانداری بودیم که خواستار تعطیلی یا دورکاری در بانک‌ها بودند.

کدخدایی خاطرنشان کرد: با توجه به این وضعیت شهرستان مدیریت بانک‌های خصوصی و دولتی شهرستان پیشنهادی مبنی بر تقلیل در ساعات کاری بانک‌ها یا تعطیلی به‌صورت زوج و فرد به مدت یک هفته، به ما ارائه کردند که این خواسته مدیریت بانک‌ها و مطالبه همسران کارکنان بانک‌ها را طی نامه‌ای به بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ارائه دادیم تا در ستاد استانی کرونا بررسی شود و امیدواریم تصمیم خوبی در این خصوص اتخاذ شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بانک رفسنجان کارمندان بانک کرونا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :