گلایه ربیعی: تصمیم گیران مسابقات در قبال تیم مس انصاف به خرج دهند

  • شناسه خبر: 57557
گلایه ربیعی: تصمیم گیران مسابقات در قبال تیم مس انصاف به خرج دهند

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: امیداوریم در برنامه‌ریزی مسابقات انصاف هم در قبال تیم مس رفسنجان صورت گیرد.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: امیداوریم در برنامه‌ریزی مسابقات انصاف هم در قبال تیم مس رفسنجان صورت گیرد.

به گزارش روراستی، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم سپاهان اظهار کرد: به تیم وزین سپاهان خیر مقدم می‌گویم این تیم از پرمهره‌ترین تیم‌های مسابقات است ما هم سعی کردیم روند کیفی خودمان را ایجاد کنیم و رفته‌رفته در حال تیم‌شدن هستیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان ادامه داد: مجموعه تیم ما و باشگاه به‌صورت کامل وقف این قضیه است و تمام بچه‌ها در تلاشند هرچه سریع تر پروژه‌ای که مدنظرمان در بحث تیم‌سازی که سال اخیر تیم مس رفسنجان است، انجام شود.

وی در خصوص بازی فردا گفت: بازی فردا باکیفیت خواهد بود، در کنار برنامه‌های تاکتیکی که داریم تیم از لحاظ ذهنی و روانی مهیاست، باتوجه به مشکلات متعدد که در چندهفته اخیر داشتیم فشردگی زیاد در برگزاری مسابقات، درخواست داشتیم این بازی با ۲۴ ساعت تأخیر انجام شود اما با آن موافقت نشده و ما تمکین می‌کنیم اما گلایه من روی این قضیه پا برجاست چون مس رفسنجان در این برهه مظلوم واقع شده است.

سرمربی تیم مس رفسنجان افزود: ما در بازی‌های اخیر تمرین آن‌چنانی نتوانستیم داشته باشیم چون فاصله بازی‌ها فقط صرف ریکاوری شده؛ در سه بازی اخیر حین مسابقه تعویض‌های اجبار داشتیم به این دلیل که تیم ما در رفت و آمد زیاد است فاصله بازی‌هایش کم است. خودمان هم مشکلات سخت‌افزاری داریم ما از چمن مصنوعی به طبیعی و مباحثی از این قبیل روبه‌رو هستیم که بخشی اجنتناب‌ناپذیر و بعضی قابل جبران است که سعی می‌کنیم با تدبیر بتوانیم از این مسئله عبور کنیم.

وی تصریح کرد: امیداوریم در برنامه‌ریزی مسابقات انصاف هم در قبال تیم مس رفسنجان صورت گیرد.

ربیعی خاطرنشان کرد: نگاه هوادارانه برای ما قابل احترام است، اما هدف ما مشخص بوده در فصل جدید دنبال چه هستیم؛ با توجه به هدفگذاری، تمهیداتی انجام دادیم و خودمان را برای حضور در لیگ برتر مهیا کردیم.

وی ادامه داد: بازی‌هایی بوده که روند کیفی نداشتیم و نتوانستیم امتیاز بگیریم. اما مشخص بود در حال انجام یکسری کارها بودیم و همه را به صبوری دعوت کردم و نتیجه را دیدیم، هفته گذشته نساجی را در قائمشهر شکست دادیم، هدف مس رفسنجان این است سال اول ماندگاری‌اش را در لیگ برتر حفظ کنیم کمااینکه هرچه محترمانه‌تر و آبرومندانه‌تر باشد یک اتفاق بهتر است.

ربیعی گفت:  اما قاعده کار این است که سهمیه گرانبها را در سال اول که پرچالش‌ترین سال تیم در لیگ برتر است را حفظ کرد و ربطی به هزینه‌کرد و شرایط ندارد.

وی ابراز کرد: لیگ امسال امتیازها زیاد بین تیم‌ها تقسیم می‌شود اما مس رفسنجان نشان داده می‌تواند تیم خوب، آبرومند و مستحکم باشد شرایط درونی تیم هم شرایط کاملا حرفه‌ای است و در مجموع می‌توان به این تیم امیدوار بود.

ربیعی متذکر شد: برای بازی فردا یکی‌، دو بازیکن اصلی را در ترکیب نخواهیم داشت.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان عصر سه شنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای صنعت مس میزبان تیم فوتبال سپاهان است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ربیعی فوتبال لیگ برتر مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :