امام جمعه رفسنجان:

جلسات سالگرد «حاج قاسم» سیلی محکمی بر قاتلان او بود/ترامپ به زباله دان تاریخ پیوست

  • شناسه خبر: 58021
جلسات سالگرد «حاج قاسم» سیلی محکمی بر قاتلان او بود/ترامپ به زباله دان تاریخ پیوست

امام جمعه رفسنجان گفت: هر جلسه‌ای که برای سردار سلیمانی برگزار شد، سیلی محکمی بر قاتلان او بود و یک جلوه‌ای از انتقام بود آنها باور نمی‌کردند یک نظامی این همه در دل مردم جا داشته باشد، با شهادت سردار سلیمانی، او به ابدیت پیوست و رستگار شد و مسابقه را برد و قاتلش ترامپ هم به زباله‌دان تاریخ رهسپار شد.

امام جمعه رفسنجان گفت: هر جلسه‌ای که برای سردار سلیمانی برگزار شد، سیلی محکمی بر قاتلان او بود و یک جلوه‌ای از انتقام بود آنها باور نمی‌کردند یک نظامی این همه در دل مردم جا داشته باشد، با شهادت سردار سلیمانی، او به ابدیت پیوست و رستگار شد و مسابقه را برد و قاتلش ترامپ هم به زباله‌دان تاریخ رهسپار شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به ویژگی‌های شخصیت این بانو اشاره و اظهار کرد: از اقدامات درس‌آموز حضرت زهرا (س) که می‌تواند برای همه ما درس باشد؛ بیان جایگاه رفیع امامت است و در بیان این جایگاه می‌فرماید« ما اهل بیت وسیله خداوند در مخلوقات هستیم».

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: محور دیگر روشنگری حضرت زهرا نقش تربیتی پیامبر (ص) و امام علی (ع) است که می‌فرماید« پدران این امت محمد (ص) و علی (ع) هستند»، یکی از مسئولیت‌های مهم پدر تربیت فرزندان است اگر جایی بخواهد امت کج‌روی کند آنها را به صراط مستقیم برمی‌گرداند.

وی بیان کرد: محور دیگری از روشنگری آن بانو، فرمودند« نه‌تنها علی‌بن ابیطالب (ع) خلیفه و جانشین پیامبر است، بلکه بعد از او دو سبط پیامبر(ص) و ۹ نفر دیگر هم هستند».

عسکری با اشاره به اینکه جایگاه امامت مانند کعبه است، بیان کرد: در مسائل سیاسی، اعتقادی و فرهنگی و …باید سمت و جهت خودمان را بر اساس مواضع امام و رهبر جامعه تعیین کنیم.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: از ۱۸ مهرماه نماز جمعه در رفسنجان تعطیل بود، در این ایام ترور شهید فخری‌زاده با نقش‌آفرینی جدی اسرائیل را داشتیم، ارتحال آیت‌الله محمد یزدی و ارتحال علامه مجاهد و انقلابی آیت‌الله مصباح‌یزدی که در عرصه تعلیم و تربیت آثار غنی و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشتند، دیگر وقایع این ایام بود.

وی ادامه داد: اولین سالگرد شهادت تربیت‌شده مکتب اسلام و انقلاب، مرد میدان مبارزه علیه کفر و استکبار در منطقه غرب آسیا و منطقه مقاومت و به تعبیر رهبری افتخار امت اسلامی که علی‌رغم محدودیت‌ها مردم در ایران و کشورهای دنیا سنگ‌تمام گذاشته و مقام این شهید گران‌قدر را تجلیل کردند.

عسکری افزود: هر جلسه‌ای که برای سردار سلیمانی برگزار شد، سیلی محکمی بر قاتلان او بود و یک جلوه‌ای از انتقام بود آنها باور نمی‌کردند یک نظامی این همه در دل مردم جا داشته باشد، با شهادت سردار سلیمانی، او به ابدیت پیوست و رستگار شد و مسابقه را برد و قاتلش ترامپ هم به زباله‌دان تاریخ رهسپار شد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز دوران ریاست جمهوری ترامپ تمام نشده به ننگ و رسوایی افتاده و این خواست خداوند است. آنچه می‌خواستند بر سر ایران در جریان فتنه ۸۸ بیاورند بدتر از آن بر سر خودشان آمد و هنوز هم گرفتار هستند و چهره دموکراسی آمریکا بدون روتوش به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه‌ها توضیح داد: شرکت آمریکایی تولیدکننده واکسن کرونا در سابقه خود بزرگترین تخلف و جریمه‌های تاریخی داروسازی دارد، ۲٫۳ میلیارد دلار در یک مورد جریمه داشته که به دلیل خیانت‌های دارویی بوده است.

وی عنوان کرد: این شرکت آمریکایی تاکنون ۷۴ مورد محکومیت قطعی بابت به خطرانداختن سلامت جامعه دارد که نمی‌توان به این شرکت داروسازی اعتماد کرد.

عسکری ابراز کرد: فرانسه هم خون‌های آلوده به ویروس ایدز را به ایران فرستادند و جمع زیادی از هموطنان ما آلوده شدند.

وی با ذکر این سئوال که آیا آمریکا دوست ما یا دشمن ماست، افزود: یک مثال آن به شهادت رساندن سردار سلیمانی‌ست، و ده‌ها سال تحریم‌کردن ما و دشمنی‌های متعدد، لذا آمریکا دشمن ما بوده و خواهد بود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ پروژه شرکت مس در رفسنجان افزود: کلنگ‌زنی پروژه شیمیایی در منطقه ویژه اقتصادی قدم بلندی برای ایجاد اشتغال و جلوگیری از خروج ارز از کشور است و سایر این پروژه‌ها می‌تواند کمک بسزایی به توسعه و پیشرفت و اشتغال شهرستان رفسنجان داشته باشد.

وی با قدردانی از انجام مسئولیت‌های اجتماعی مس تأکید کرد: اما مطالبه جدی در بحث اشتغال باید محقق شود که نماینده مردم این شهرستان تلاش و پیگیری زیادی دارند و مسئولان هم برای به ثمر نشستن پروژه‌ها تلاش می‌کنند که امیدوارم به نتیجه برسد.

عسکری در پایان گفت: شورای آموزش و پرورش رفسنجان رتبه اول استان کرمان را کسب کرده و با توجه به مشکلات جدی که از ناحیه حدود هفت هزار دانش‌آموز مهمان داریم، کسب این رتبه مایه مباهات است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان ترامپ حجت الاسلام عسکری سالگرد شهید سلیمانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :