نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

نیکزاد: کمتر از ۱۰ درصد بودجه در استان ها توزیع می شود

  • شناسه خبر: 58096
نیکزاد: کمتر از ۱۰ درصد بودجه در استان ها توزیع می شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از ۸۴۱ هزار میلیارد تومان بودجه کشور ۴۵ هزار میلیارد تومان در استان ها توزیع می شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از ۸۴۱ هزار میلیارد تومان بودجه کشور ۴۵ هزار میلیارد تومان در استان ها توزیع می شود.

به گزارش روراستی، علی نیکزاد در حاشیه سفر به رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت مردم بزرگ شهر عزیز رفسنجان سلام عرض می‌کنم. حجت‌الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان دعوتی داشتند و بنده به اتفاق سایر همکارانم آقایان خضریان از کمیسیون اصل ۹۰ و نماینده مردم تهران در مجلس و موسوی رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس، در این سفر خدمت رسیدیم و هدف از این سفر این است که بتوانیم گرهی از گره‌های منطقه را باز کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اعتقاد ما این است که با توجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد بودجه از سنوات گذشته حتی در بودجه ۱۴۰۰ در مرکز متمرکز است و از ۸۴۱ هزار میلیارد تومان بودجه‌ای که مصوب شده بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان بین استان‌ها توزیع نمی‌شد.

وی ادامه داد: بنابراین مسئولانی از وزارت نیرو، بنیاد مسکن، وزارت راه و شهرسازی، شرکت آب و فاضلاب و سایر مسئولان که در بحث زیرساخت‌ها‌ و  طرح‌های هادی روستایی وظایفی که بر عهده بنیاد مسکن است و سایر مباحثی که با حضور مسئولان شهرستانی و معاون استاندار وجود دارد، بعد از بازدید به صورت جلسه‌ای تبدیل خواهد شد و معمولا روال ما این است که یک ماه یک بار تصمیماتی که در سفرها می‌گیریم رصد می‌کنیم و  با همت والایی که نماینده مردم رفسنجان دارد امروز بتوانیم پنج، شش تا از گره‌هایی در شهرستان رفسنجان وجود دارد، باز کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بودجه علی نیکزاد کشور نایب رئیس مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :