روراستی خبر می دهد:

آیین گرامیداشت ۲۱ سالگی رادیو رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 58250
آیین گرامیداشت ۲۱ سالگی رادیو  رفسنجان+تصاویر

آیین گرامیداشت بیست و یکمین سالگرد تأسیس رادیو شهری رفسنجان و تجلیل از کارشناسان رادیو با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد.

آیین گرامیداشت بیست و یکمین سالگرد تأسیس رادیو شهری رفسنجان و تجلیل از کارشناسان رادیو با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد.

به گزارش روراستی، یدالله صالحی در آیین گرامیداشت بیست و یکمین سالگرد تأسیس رادیو شهری رفسنجان با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: بازخورد تلفن‌ها و پیامک‌هایی که از سوی مردم می‌شود، تقاضای افراد برد رادیو رفسنجان در مناطق نوق، کشکوئیه، انار و سرچشمه است الان که رایو صدای مردم است و مورد رضایت مردم واقع شده تقاضا دارم نسبت به این موضوع رسیدگی شود.

رادیو رفسنجان مجموعه موفقی است

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت ماه پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک سالروز تأسیس رادیو شهری رفسنجان بیان کرد: رادیو سرمایه بزرگ و ارزشمندی است و یکی از ابزار و بسترهای بسیار تأثیرگذار در مسأله فرهنگ و ایجاد فرهنگ‌های صحیح و فرهنگ‌سازی، رسانه از جمله رادیو است.

وی بیان کرد: صدا و سیما یک دانشگاه بزرگ است و رادیو رفسنجان مجموعه موفق بوده و در زمینه خدمات اطلاع‌رسانی و مسائل فرهنگی، مذهبی، سیاسی، خانه و خانواده و به ویژه در موضوع کرونا نقش بسیار مؤثری در توجیه و راهنمایی مردم داشته و دارد.

عسکری ابراز کرد: صدا و سیما در پوشش سالگرد سردار سلیمانی سنگ تمام گذاشت و پای کار و در میدان بودند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: مخاطبان صدا و سیما چون عامه مردم هستند، کار هنرمندانه و با ظرافتی است که با همه مؤدبانه حرف بزند چون مخاطب عده خاصی نیستند.

بچه های رادیو رفسنجان خیلی قوی عمل کرده اند

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان هم در این مراسم اظهار داشت: هر کاری که بتوانیم در تقویت این ظرفیت در شهرستان ما حاضریم انجام دهیم که صدای رادیو به گوش همه مردم شهرستان برسد.

وی افزود: بچه‌های رادیو رفسنجان خیلی قوی عمل کرده‌اند و در مباحث روز خیلی خوب برنامه‌سازی می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بیست و یکمین سالگرد تأسیس رادیو رفسنجان رادیو رفسنجان رفسنجان صدا و سیما
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :