امام جمعه رفسنجان:

حک کردن عکس زنان بر روی قبور، شایسته نیست

  • شناسه خبر: 58254
حک کردن عکس زنان بر روی قبور، شایسته نیست

امام جمعه رفسنجان گفت: اخیرا در شهر و روستا روی قبور زنانی که از دنیا می‌روند، تصویر آن زن را روی سنگ قبر حک می‌کنند که این کار شایسته نیست. این موضوع روزنه‌ای برای آدم‌هایی که تعهد دینی و تقید مذهبی ندارند، باز می‌کند.

امام جمعه رفسنجان گفت: اخیرا در شهر و روستا روی قبور زنانی که از دنیا می‌روند، تصویر آن زن روی سنگ قبر حک می‌کنند که این کار شایسته نیست این موضوع روزنه‌ای برای آدم‌هایی که تعهد دینی و تقید مذهبی ندارند، باز می‌کند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان اظهار کرد: تاریخ پر از درخشش مادرانی است که فرزندان خود را برای پیکار با دشمن تربیت کردند و باید در مقابل پدران و مادران و همسران شهدا و ایثارگران تعظیم کنیم.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: بهمن، ماه پیروزی انقلاب، ماهی که حوادث و رخدادهای آن در تاریخ ثبت و ماندگار شد، ۱۲ بهمن سالروز ورود امام بعد از ۱۵ سال تبعید است که این روزها را گرامی می‌داریم.انقلاب اسلامی سرفصل و جریانی بود که در دنیا ثبت شد و هیچ جریانی نمی‌تواند بر آن سایه بیندازد.

وی تصریح کرد: یک انقلاب اصیل، ماندگار و پابرجا که دشمنان نمی‌توانند آن را شکست دهند، دارای ارکانی از جمله رهبر انقلاب که عمود و خیمه انقلاب به‌شمار می‌رود، است.

عسکری بیان داشت: امام مبارزات مردم را هدایت کرد، جهت داد و مدیریت کرد، رکن دیگر بقای انقلاب اهداف و آرمان‌های انقلاب است، انقلاب‌هایی که حق باشند ماندگارند، و دیگر رکن ماندگار انقلاب‌ها مردم و حامیان و یاوران انقلاب هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: مسئولان باید تمام توان خود را به‌کار بگیرند و برای خدمت به مردم تلاش کنند نباید مسئولان با بی‌خیالی از کنار مشکلات مردم بگذرند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: زدن موشک به ریاض، پاسخ گروه‌های مقاومت عراق بود در برابر عربستان که جلوی ناامن‌سازی عراق توسط آل‌سعود گرفته شود.

وی از اقدام دولت در عمل به مصوبه مجلس مبنی بر شروع غنی‌سازی ۲۰ درصد قدردانی کرد و گفت: در واقع این مسأله برجام یک جاده یک طرفه برای آمریکا و متحدانش شده بود.

عسکری اضافه کرد: ماندن در برجام بی‌حاصل که فقط برای دشمنان سود داشته باشد دلیلی ندارد، لذا مجلس دو ماه قبل قانونی تصویب کردند و این قانون عملی شد و اگرچه آمریکایی‌ها به دست و پا افتادند که برگردید به برجام اما غیرممکن است چون مذاکره برای کاری که امضا شده و خودشان کناره‌گیری کردند، معنا ندارد.

وی در پایان اظهار داشت: اخیرا در شهر و روستا روی قبور زنانی که از دنیا می‌روند، تصویر آن زن روی سنگ قبر حک می‌کنند که این کار شایسته نیست این یک موضوع روزنه‌ای برای آدم‌هایی که تعهد دینی و تقید مذهبی ندارند، باز می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :