مربی مس رفسنجان:

سرآسیایی: تیم مس پاسخ هجمه ها را با زبان فوتبال می دهد/باور نبود میناوند سخت است

  • شناسه خبر: 58257
سرآسیایی: تیم مس پاسخ هجمه ها را با زبان فوتبال می دهد/باور نبود میناوند سخت است

مربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: ما تیم مس رفسنجان ترجیح می‌دهیم همه حرف‌مان را در زمین فوتبال و با زبان فوتبال بزنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: ما تیم مس رفسنجان ترجیح می‌دهیم همه حرف‌مان را در زمین فوتبال و با زبان فوتبال بزنیم.

به گزارش روراستی، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در رابطه با بازی فردا باید عرض کنم کاملا با تیم فوتبال بلد، زرنگ، کاربلد و مربی خوب و باشگاه بااصالت بازی داریم و در این راستا تحلیل خوبی انجام دادیم.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: شرایط خوبی در هفته گذشته داشتیم، وقفه ده روزه بین بازی ما بود و استراحت کردیم و با تدابیری که ربیعی و کادر فنی داشتند، شرایط خوبی سپری می کنیم محمد قاضی، حامد نورمحمدی و چند بازیکن دیگر را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم اما با شرایط خوبی برای بازی مهم و سخت فردا مقابل نفت آبادان حاضر خواهیم شد.

مربی تیم مس رفسنجان ادامه داد: شرایط خوبی داریم. با تدابیری که اندیشیده شده و شرایطی که در نظر گرفته شد تمرین‌های خیلی خوب و آنالیزی که از تیم صنعت نفت و تمرینی که بر مبنای این آنالیز داشتیم، تمرین‌های خوبی در رفسنجان داشتیم و کاملا آماده هستیم و ازهمه مهمتر بازیکنان ما بعد از دو برد نسبت به شرایط حساس‌شان و این نواری که نباید قطع شود برای بزرگ‌شدن و دیده‌شدن و ثابت‌شدن حقانیت‌شان به فوتبال ایران کاملا واقف هستند و فردا بازی خیلی خوب، تاکتیکی، فیزیکی و خیلی خوبی خواهیم داشت.

وی در خصوص اظهارات سرمربی نفت آبادان در زمینه هتل هیلان اظهار کرد: علی رغم اینکه نمی خواستم در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی به این مسأله پرداخته شود، بر خودم لازم می‌دانم درباره این خبر که در فضای رسانه ای به آن پرداخته شده توضیحات لازم را بدهم، چون خودم کار اجرایی و مدیریتی کردم؛ در رابطه با بحث میزبانی و میهمانی در بازی‌های لیگ برتر و فوتبال ایران قواعدی داریم و مهمترین اصل برای میهمان برای ورود به شهر حریف اصل ترانسفر و اینکه هتل و اسکان را کاملا ارزیابی کنیم و شرایط شهر میزبان را بسنجیم و با زمان‌بندی مناسب اقدام کنیم.

سرآسیایی ابراز کرد: مسأله‌ای که اتفاق افتاده در آخرین روزها  و فکر می کنم دو روز قبل افتاده و کسانی که کار فوتبال می‌کنند می‌دانند این اتفاق باید ۱۵، ۲۰ روز قبل می‌افتاده و متأسفانه نفتی‌ها این کار را انجام ندادند شاید این مسأله برای بحث ترانسفر یا بلیط اتفاق می‌افتاد؛ باید می‌رفتیم یقه شرکت هواپیمایی را بگیریم؟!

وی تصریح کرد: این قطعا رد شده است و پرداختن به این موضوع اصلا جالب نبود اما چون شناخت کامل روی جناب پورموسی و شخصیت ایشان دارم فکر می‌کنم اطلاعات نادرستی از باشگاه به ایشان دادند  و آن اهمال و کوتاهی که باشگاه دارد، سعی کردند این هجمه به سمت باشگاه و میزبانی مردم رفسنجان وارد کنند که این شرایط خوب نیست ما باید جوابگوی کم‌کاری‌ها و کاستی‌هایی که ایجاد می کنیم خودمان باشیم.

سرآسیایی گفت:  نامه‌ای که آن شرکت رزروکننده هتل زده بود، به تاریخ ۸ بهمن بود که اگر این تاریخ را به هر مدیر باشگاهی بدهیم خنده‌اش می‌گیرد.

سرآسیایی خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم از هتل هیلان که شرکت خصوصی است انتظار داتشه باشیم اتاق‌های خود را تا لحظه آخر برای تیم میهمان نگه دارد حتی در فوتبال روال معقول‌تری دارد که تلفنی با تیم میزبان هماهنگ می‌کنند، که هیچ ارتباطی از طرف باشگاه نفت آبادان برقرار نشده است.

وی اضافه کرد: تاریخی که در نامه تقاضای تیم صنعت نفت و شرکت تقاضاکننده است حتی شب قبل از بازی نیست بلکه روز بازی است، این اتفاقات بدی بوده که در شرایط باشگاه نفت آبادان اتفاق افتاده است.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم‌های خیلی خوبی وارد رفسنجان شدند و ما با بهترین شرایط میزبانی کردیم و همه تشکر کردند، حتی تراکتورسازی در خصوص میزبانی ما بیانیه داد و در یک جمله بگویم ما تیم مس رفسنجان ترجیح می‌دهیم همه حرف‌مان را در زمین فوتبال و با زبان فوتبال بزنیم و آرزو می کنیم فردا فوتبال خیلی خوب و چشم‌نوازی ببینیم و آرزوی موفقیت برای تیم و بچه‌ها دارم.

وی خاطرنشان کرد: ما یک تیم هستیم و قطعا جایگزین‌ها و بازیکنانی که هستند با تمام وجود تمام تمرکز برای اعتلای پرچم رفسنجان در ایران خواهند داشت.

سرآسیایی در خصوص درگذشت مهرداد میناوند، اظهار داشت: هنوز باورش سخت است نبودن مهرداد دوست داشتنی، خوش‌قلب، مهربان و پرانرژی در بین جامعه فوتبالی و همه مردم و این ضایعه بزرگ برای فوتبال را باور نمی‌کنیم به جامعه فوتبال، ورزش و همه مردم ایران تسلیت می‌گویم و آرزوی سلامتی برای علی انصاریان دوست‌داشتنی و محبوب و همه بیماران کرونایی و غیرکرونایی دارم و امیدواریم این بیماری هرچه سریع‌تر ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تیم مس رفسنجان فوتبال لیگ برتر مجتبی سرآسیایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :