نواختن زنگ انقلاب در چهل و دومین بهار آزادی در رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 58312
نواختن زنگ انقلاب در چهل و دومین بهار آزادی در رفسنجان+تصاویر

زنگ انقلاب در دبیرستان شهید انصاری رفسنجان نواخته شد.

زنگ انقلاب در دبیرستان شهید انصاری رفسنجان نواخته شد.

به گزارش روراستی، حسین تقوی در آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شهید انصاری اولین شهید انقلاب اسلامی در جنوب شرق کشور  باگرامی داشت یاد امام‌ راحل و شهدای انقلاب؛ اظهار کرد:  در بحبوحه مبارزات و  انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نشد تا ایران در امنیت به سر ببرد و دشمن نتواند به آرزوی خود یعنی اشغال ایران برسد.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان ادامه داد: وظیفه است همه با آرمان های امام‌ و شهدا عهد ببندیم‌ و ادامه‌ دهنده‌ راه آن‌ ها باشیم؛ اقدامی که در ۴۲ سال گذشته‌ اتفاق افتاد و کسانی که در جغرافیای ایران‌ اسلامی خدمت‌ و فعالیت دارند این‌ نگرش و دیدگاه آن ها‌ نه تنها تغییر نکرده بلکه هرچه جلوتر می رویم پایبندی آن‌ ها به ارزش های انقلاب اسلامی در وجود تک تک انسان ها بیشتر شده‌ است.

تقوی رشیدی زاده عنوان کرد: آنچه وظیفه ما را سنگین تر می کند این است که برای نسل جوان و نوجوان کسانی که قبل و بعد پیروزی انقلاب را درک نکردند، بتوانیم راویان خوب‌ و انتقال دهنده ارزش ها  و آرمان ها برای این‌ افراد باشیم‌ که وظیفه مسئولین و وظیفه نظام‌ تعلیم‌ و تربیت است.

باید دستاوردها و ارزش های انقلاب را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان هم با گرامی داشت یاد شهدایی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند از جمله شهیدان انصاری، نخعی، میرافضلی و مقیمی از شهدای انقلاب رفسنجان را گرامی داشت و بیان کرد: آن ها در بسترسازی انقلاب گام های مؤثری برداشتند و با هدایت های مدبّرانه امام‌ پا به عرصه جنگ با دشمن گذاشتند.

وی افزود: شخصیت های بزرگی در شهرستان رفسنجان در راستای پیروزی انقلاب تلاش کردند؛ مرحوم حجت الاسلام پورمحمدی همواره حامی ولایت هم در زمان‌ امام‌ و هم در زمان‌ رهبری بودند به طوری که در سال های متفاوت آیت الله هاشمیان و حجت الاسلام پور محمدی در رفسنجان در کانون فعالیت های انقلابی و پایگاه نشر انقلاب بودند و این پایگاه ها را حمایت و هدایت می کردند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه مردم شهید پرور رفسنجان نزدیک به یک هزار شهید تقدیم انقلاب کردند؛ ادامه داد: در ایام گرامی داشت‌ پیروزی انقلاب باید از دستاوردهای انقلاب گفته شود‌ و آنچه را که به آن رسیدیم به نسل جوان یادآور شویم؛ ما به شعار اول انقلاب مبنی بر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی رسیدیم؛ رسیدن کفایت نمی کند بلکه باید در این مسیر تلاش های بسیاری کرد و‌ در کنار توطئه های مختلف دشمن در حوزه های صنعت، کشاورزی، علمی و …. باید به توسعه فرهنگ و پرورش جامعه هم توجه کرد.

فصیحی هرندی تأکید کرد: باید اتحاد، وحدت و پشتیبانی همدیگر را داشته باشیم تا اثر باطل صفر شود و دانش آموزان بدانند میراث دار خون بسیاری از کسانی هستند که تلخی های در جنگ را به شیرینی های زندگی و دنیوی ترجیح دادند و تلخی ها را به جان خریدند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام خمینی دبیرستان شهید انصاری رفسنجان زنگ انقلاب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :