بیانیه تیپ سردار شهید حاج احمد امینی به مناسبت دهه فجر

  • شناسه خبر: 58316
بیانیه تیپ سردار شهید حاج احمد امینی به مناسبت دهه فجر

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر تیپ سردار شهید حاج احمد امینی وابستگان به لشکرسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر تیپ سردار شهید حاج احمد امینی وابستگان به لشکرسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روراستی، حاج محمد میرزایی فرمانده و حجت الاسلام اصغر عسکری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ شهید امینی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر به صورت مشترک با صدور بیانیه ای وحدت و یکپارچگی  و لبیک به ولایت را گام دیگری در راستای ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران دانستند.

در مشروح این بیانیه آمده است:

{{بسم رب الشهداء و الصدیقین -والفجر و لیال عشر -نصرمن الله و فتح قریب}}

دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثار خون شهدا و مجاهدت‌های کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

دهه فجر تبلور ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی مردان و زنانی است که به تبعیت از نهضت عاشورا  با بینش عمیق توحیدی انقلاب کردند و قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی (عج) این انقلاب استمرار خواهد داشت.

دشمنان اسلام، انقلاب و ملت غیور جمهوری اسلامی، که از ابتدایی ترین روزهای انقلاب به دشمنی با این نهال نوپا پرداخته اند همچنان بذر کینه را در دلهای‌شان آبیاری می کنند تا شاید بتوانند ضربه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند  اما آنها نه امام انقلاب را شناخته اند و نه ملت رشید و مومن ایران را و ما به برکت ایمان و وحدت و یکپارچگی مردم توانستیم یکی از قدرتمند ترین کشور های دنیا از جهات مختلف با وجود همه تحریم ها بوده باشیم.

اما پیروان راستین انقلاب و اسلام با رهنمودهای ارزشمند حکیم فرزانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) همچنان راه راستین امام راحل را می پیمایند و خاری در چشم و گلوی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

این بیانیه در ادامه آورده: انقلاب اسلامی ایران با خون جان برکفان امام و اسلام  آبیاری شده و به یک درخت تنومند تبدیل گشته و اینک نیز ما شاهد پر پر شدن جوانان و فرزندان این مرز و بوم هستیم که برای دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب به معبود خویش لبیک می گویند و جبهه مقاومت را مستحم تر از قبل نگه داشته و برای نابودی رژیم صهیونیستی لحظه شماری می‌کنند.
ما موظفیم در این روزهایی که به خون شهدای انقلاب معطر است در برابر پروردگارمان قسم یاد  کنیم  تا همچنان با حفظ ارزش های اصیل اسلامی در راه علم و دانش حرکت کرده و نگذاریم تا چوب تحریم ها به گردش چرخ اقتصاد کشور و در راس آنها حوزه تولید و فناوری خللی وارد کند.

این بیانیه در ادامه به شرایط کنونی آمریکا اشاره و آورده آمریکایی که خیال از هم پاشیدگی انقلاب اسلامی را درسر می پروراند و با جذب و هزینه های گزاف به افراد خود باخته قصد آشوب و اغتشاش در ایران را طراحی می کرد اینک همین صحنه را در کشور خودش همه روزه شاهد است و دموکراسی دروغین او آشکار تر شده است.

مردم شهید پرور ایران اسلامی در به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کرده، لذا بر این امر همگی اتفاق نظر دارند که با وحدت و یکپارچگی  و لبیک به ولایت تا آخر و زمانی که پرچم مقدس را تحویل امام زمان بدهند در راستای ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران گام برخواهند داشت و ندای ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم را در صحنه های مختلف نشان داده و الگوهای انقلاب را در عصر حاضر که صاحب مکتب شدند همچون سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به جهان و نسل های آینده با روحیه جهادی جهت پیشبرد اهداف انقلاب معرفی نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بیانیه تیپ شهید حاج احمد امینی دهه فجر لشکر وابستگان حاج قاسم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رفیعی امام جمعه فاریاب

    درود خدا برپیشکسوتان عرصه جهاد وشهادت