روراستی گزاش می دهد:

جشن پیوند فاطمی ۹ زوج در رفسنجان +تصاویر

  • شناسه خبر: 58331
جشن پیوند فاطمی ۹ زوج در رفسنجان +تصاویر

در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) جشن پیوند فاطمی ۹ زوج به همت سپاه و خیران در رفسنجان برگزار شد.

در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) جشن پیوند فاطمی ۹ زوج به همت سپاه و خیران در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در آئین جشن پیوند فاطمی ۹ زوج رفسنجانی اظهار کرد: در این روز مقدس این زوج ‌ها پیمان زناشویی و زندگی اجتماعی خود را آغاز می‌کنند، آن هم روزی که به‌نام بانویی است که پدرش دست او را می‌بوسید و به احترام او قیام می‌کرد و همواره می‌گفت «فاطمه پاره تن من است، او مینوی‌ من است، فاطمه هم‌خلق، هم‌سیما و هم‌خوی‌ من است» آغاز زندگی در چنین روزی مایه خیر، نورانیت و برکت خواهد بود.

امام جمعه موقت رفسنجان عنوان کرد: امروز میلاد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) هم است که مصداق روشنی از کوثر است و همچنین مقام معظم رهبری هم از مصادیق کوثر است.

وی تصریح کرد: برای اینکه جامعه دچار انحطاط و فساد نشود و اینکه جوانان به انحراف کشیده نشوند، مسئولان وظیفه دارند آستین همت را بالا بزنند و زمینه ازدواج آسان را فراهم کنند. مسلما‌ دخترها و پسرهای جوان، صالح و در مسیر طاعت و بندگی پروردگار هستند و نمی‌خواهند به‌ فساد کشیده شوند؛ پس والدین بهتر است زمینه و مقدمات ازدواج را برای جوانان فراهم کنند.

حسینی با بیان اینکه برخی پسرها نگران فقر هستند، افزود: جوانان در این شرایط اقتصادی از ازدواج شانه خالی می ‌کنند و می‌گویند که حوائج و نفقه زنان‌مان را از کجا تأمین کنیم، که این بدبینی و سوءظن نسبت به پروردگار متعال است.

وی تأکید کرد: لازم است که مقدمه چنین کارهایی فراهم شود تا از فساد اخلاقی و اجتماعی جلوگیری شود و اینکه جامعه ما در حال پیری است که باید نسل ایجاد کرد.

اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند

همچنین به‌مناسبت میلاد بانوی مکرمه اسلام حضرت صدیقه طاهره (س) به‌همت خیریه آبشار عاطفه‌ها ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

خانم قاسمی مدیرعامل خیریه آبشار عاطفه‌ها در رفسنجان hظهار کرد: دوازدهمین مرحله توزیع جهیزیه خیریه آبشار عاطفه‌ها در این روز مبارک برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مرحله ۲۰ سری به نوعروسان نیازمند اهدا می‌شود که شامل یخچال، اجاق‌گاز، لباسشویی، فرش و بخاری است.

قاسمی خاطرنشان کرد: از طرف خیریه آبشار عاطفه‌ها تاکنون ۳۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان توزیع شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ازدواج آسان ازدواج فاطمی جهیزیه رفسنجان میلاد حضرت فاطمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :