امام جمعه رفسنجان:

جمهوری اسلامی دستاوردهای بی شماری تقدیم ملت کرده است

  • شناسه خبر: 58409
جمهوری اسلامی دستاوردهای بی شماری تقدیم ملت کرده است

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه باید افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم بازگو کنیم، گفت: کشوری که قبل از انقلاب پنج شهر آن از نعمت گاز برخوردار بود، الان در طول دوران جمهوری اسلامی بیش از ۸۷ درصد مردم در خانه‌های خود گاز دارند، به برکت انقلاب اسلامی در روستاها همه امکانات وجود دارد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه باید افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم بازگو کنیم، گفت: کشوری که قبل از انقلاب پنج شهر آن از نعمت گاز برخوردار بود، الان در طول دوران جمهوری اسلامی بیش از ۸۷ درصد مردم در خانه‌های خود گاز دارند، به برکت انقلاب اسلامی در روستاها همه امکانات وجود دارد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های امروز نماز جمعه امروز شهر رفسنجان با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و میلاد امام خمینی (ره) اظهار کرد: زنان سهم بزرگی در همه موفقیت‌های انقلاب اسلامی داشته‌اند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران زنان از جهت کسب دانش موفقیت‌های خوبی داشته‌اند و زمینه تحصیل سعادتمندانه و امن برای آنها فراهم شد و اکنون بالای ۸۰ درصد زنان جامعه ما باسواد هستند در حالی که در دوران قبل از انقلاب کمتر از ۳۰ درصد زنان سواد داشتند.

وی تصریح کرد: بستر برای رشد و بالندگی زنان در نظام جمهوری اسلامی فراهم شد و خیلی‌ها از این فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کردند، اگرچه جایگاه مادری و تربیت فرزند باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

عسکری با تبریک ۲۲ بهمن سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: راهپمیایی ۲۲ بهمن در طول ۴۱ سال گذشته از پیروزی انقلاب در هیچ شرایطی تعطیل نشد اما امسال به‌دلیل اهمیت سلامتی مردم این مراسم تعطیل شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ۴۲ سال در مقابل اقسام توطئه‌ها و فشارهای نظامی، سیاسی و اقتصادی مقاومت کرده و به راه خود ادامه می‌دهد، هشت سال فقط درگیر یک جنگ که تمام دنیا بر ما تحمیل کرد، بودیم که به لطف خداوند با حضور مردم در صحنه‌ها پیروز شدیم، از همان روزهای آغازین انقلاب ما را مورد تحریم قرار دادند اما خودشان امروز به شکست‌های مفتضحانه و رسوایی دچار شدند.

امام جمعه رفسنجان ابراز کرد: چندین سال در شرق و غرب ما آمریکایی‌ها نیرو پیاده کردند که بتوانند اگر فرصتی به‌دست آوردند به ایران حمله کنند که نتوانستند و امروز نیروهای خود را از منطقه خارج می‌کنند و به اذعان خود تنها جایی که نتوانستند به اهداف خود برسند، ایران بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: در دنیایی که این همه علیه ما دشمنی هست، خودمان با خودمان دشمنی نداشته باشیم، اختلاف سلیقه، نقص و کوتاهی هست، اما نباید در مقابل دنیای استکبار یکدیگر را تضعیف کنیم.

عسکری بیان داشت: در مقابل قانون همه باید تسلیم باشیم و از مقام و مسئولیت‌مان سوءاستفاده نکنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی در فضای مجازی اقدام به ناامیدی جامعه می‌کنند، افزود: اگر جامعه‌ای امیدوار باشد حرکت دارد و تلاش می‌کند، افتخارات و دستاوردهای انقلاب سلامی را به مردم بازگو کنیم کشوری که قبل از انقلاب پنج شهر آن از نعمت گاز برخوردار بود، الان در طول دوران جمهوری اسلامی بیش از ۸۷ درصد مردم در خانه‌های خود گاز دارند، به برکت انقلاب اسلامی در روستاها همه امکانات وجود دارد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه اگرچه گرانی، تورم، بیکاری و…در کشور وجود دارد اما باید در کنار این نواقص، خوبی‌ها و موفقیت‌ها را هم بیان کرد، ادامه داد: ایران جزو ده کشور برتر دنیا در صنعت فولاداست، در سدسازی جزو چهار کشور برتر دنیا و در صنایع نظامی رسما محصولات دفاعی و نظامی به بیش از ۵۰ کشور دنیا می‌فروشد. در مسائل پزشکی و ….موفقیت‌هایی داریم که در دنیا زبان‌زد هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انقلاب اسلامی حجت الاسلام عسکری مسئولیت نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :