مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان:

زیندینی: ربیعی، فصل آینده هم با مس رفسنجان خواهد بود

  • شناسه خبر: 58421
زیندینی: ربیعی، فصل آینده هم با مس رفسنجان خواهد بود

با توجه به اتفاقات روزهای گذشته و مذاکره برخی تیم‌ها با سرمربی جوان و موفق مس رفسنجان، مدیرعامل این باشگاه نسبت به انتشار این اخبار واکنش نشان داد.

با توجه به اتفاقات روزهای گذشته و مذاکره برخی تیم‌ها با سرمربی جوان و موفق مس رفسنجان، مدیرعامل این باشگاه نسبت به انتشار این اخبار واکنش نشان داد.

به گزارش روراستی به نقل از بخش رسانه‌ای تیم فوتبال مس رفسنجان، مجید زیندینی با تمجید از عملکرد کادرفنی و بازیکنان مس در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم همه ایران از عملکرد درخشان تیم ما آن هم در اولین فصل حضور در لیگ برتر سورپرایز شده‌اند اما ما از روز اول به محمد ربیعی، کادرش و تیمی که با افکار او بسته شده ایمان داشتیم. ربیعی فصل گذشته هم در شرایطی که هیچ کس انتظارش را نداشت، تیم را لیگ برتری کرد. او امسال بازهم کاری را انجام داده که هیچکس تصورش را هم نمی‌کرد. نام ربیعی در تاریخ فوتبال شهر رفسنجان جاودانه است و محبوبیتی که او در میان مردم رفسنجان دارد، قابل توصیف نیست. در این شرایط هیچ توجیهی ندارد که ما این مربی جوان، موفق و آینده‌دار را از دست بدهیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ادامه داد: خبر دارم که در روزهای اخیر برخی از باشگاه‌های متمول لیگ برتری با پیشنهاداتی سرسام‌آور از سرمربی ما درخواست حضور در تیم‌هایشان را داشته‌اند اما از همین جا اعلام می‌کنم ایشان سرمربی ماست و به لطف خدا سرمربی ما هم می‌ماند. شخصا رابطه بسیار دوستانه‌ و برادرانه‌ای با ربیعی دارم و هرکاری لازم باشد برای حفظ او در باشگاه مس رفسنجان انجام خواهم داد چون می‌دانم ادامه حضور او در این باشگاه می‌تواند چه اتفاقات بزرگی را برای شهر رفسنجان رقم بزند.

زیندینی در پایان گفت: آقای دکتر سعدمحمدی، مدیرعامل صنایع ملی مس ایران به بنده دستور ویژه داده‌اند که هرچه سریع‌تر قرارداد آقای ربیعی تمدید شود. من هم پیشنهاد تمدید را به ایشان داده‌ام و منتظر پاسخ ایشان هستم. قطع به یقین ربیعی را در رفسنجان نگه خواهم داشت و او سرمربی مس رفسنجان در لیگ بیست و یکم خواهد بود.

برچسب ها:
ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر مجید زیندینی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :